معاون امور عمرانی استاندار کرمان

زمینه بازار کار برای پیمانکاران و مشاوران در استان مناسب است

سیف اللهی در آیین تجلیل از پیشکسوتان صنعت ساخت گفت: زمینه بازار کار برای پیمانکاران و مشاوران در استان مناسب است و امیدواریم با شرایطی که تا پایان سال بوجود می آید، فضای کار ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۲۴۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 07 June 2016
به گزارش تابناک کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، ابوالقاسم سیف اللهی روز گذشته در آیین تجلیل از پیشکسوتان صنعت ساخت که در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان برگزار گردید ، افزود: زمینه بازار کار برای پیمانکاران و مشاوران در استان مناسب است و امیدواریم با شرایطی که تا پایان سال بوجود می آید، فضای کار ارتقا پیدا کند.
وی گفت: با توجه به پیش بینی رشد اقتصادی کشور، فضای مالی کشور در سال جاری وضعیت مناسب تری پیدا خواهد کرد.
معاون امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: روش های ترک تشریفات مناقصه ها و انتخاب پیمانکاران با اعمال نظر در مجموعه استانداری وجود ندارد و در ترک تشریفات و انتخاب پیمانکاران در مجموعه استانداری سخت گیری می شود.
سیف الهی در ادامه افزود: حاضر هستیم دیوار را برداریم و فضای شیشه ای ایجاد کنیم، مشاورین و پیمانکاران مشارکت و ارتباط داشته باشند و یک سیستم خود کنترلی و نظارتی به وجود آید.
وی تصریح کرد: ایجاد امکانات و فضایی که در طراحی ها از مصالحی که در استان تولید می شود هنر طراحان و مشاوران است تا بازار کار در نقاط مختلف به یکدیگر متصل شود و به چرخش درآید.
معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: در حوزه معاونت عمرانی استانداری در بخش های مالیاتی و تامین اجتماعی کمک هایی به پیمانکاران و مشاوران ارائه می شود و ایجاد بازار کار مناسب و ایجاد زمینه رقابت در حوزه ها، وظیفه استانداری است.
سیف الهی بیان کرد: پیمانکاران توانمند، امکانات نیروی انسانی و دانش بسیار خوبی در استان کرمان داریم و باید از این توانمندی در سطح کشور استفاده شود.وی گفت: اگر توان و منابع مالی پیمانکاران قوی نیست باید با هماهنگی و همراهی عمل و شرکت ها و مجموعه های بزرگ ایجاد کنیم تا با اجرای کار در سطح کشور و خارج از کشور نیروی انسانی و امکانات ما در استان هدر نرود. ایشان با اشاره به مشکلات و تنگناهای مالی کشور گفت: در شرایط بحران و مشکلات مالی باید با هم افزایی همه مجموعه ها و انتخاب راه ها و روش های جدید تامین مالی، ایجاد پول و خلق ثروت از این گردنه عبور کنیم.
سیف الهی تاکید کرد: بخشی از این روش ها در قوانین موانع تولید وجود دارد و باید قوانین را احصا و از آن استفاده کنیم.
وی گفت: کسانی که آباد می کنند نامشان در خاطره ها می ماند و چه بهتر انسان نامش در میان آبادکنندگان باشد و کسانی که در این نشست حضور دارند جزو آبادگران هستند.
معاون امور عمرانی استاندار کرمان افزود: به کسانی که در آبادانی استان و این خطه تلاش کرده اند ادای احترام می کنم و شما در بخشی از آبادانی کرمان شریک بوده اید.
سیف الهی گفت: بسیار خوب است که از کسانی که نقش موثر و مفیدی در آبادانی میهن و استان در حوزه برنامه ریزی، نظارت و اجرا داشتند تقدیر شود و امیدواریم همه دستگاه ها چنین برنامه ای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار