معرفی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل

در مراسمی با حضور مسؤولان کشوری و استانی دولت لطفی به عنوان مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۲۳۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 01 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که صبح امروز در خانه معلم اردبیل برگزار شد در غیاب امید قیامی مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل دولت لطفی مسئولیت این مجموعه را بعد از چندین ماه سرپرستی بر عهده گرفت تا فعالیت خود را آغاز کند.

مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مداری استان اردبیل به تعامل مثبت با دستگاه‌های اجرایی به ویژه مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش و پرورش در ماه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: تلاش ما بر این است تا محصول نهایی ما در بهترین شکل تقدیم نظام تعلیم و تربیت شود.

دولت لطفی به 23 سال مسئولیت خود در نوسازی مدارس در قالب ناظر، سر ناظر، واحد پیمان، و معاونت فنی و عمرانی و همچنین سرپرستی نوسازی و تجهیز مدارس اشاره کرد و گفت: با تعاملی خوبی که با آموزش و پرورش و مجمع خیرین و دستگاه‌های نظارتی داشتیم سال گذشته 30 پروژه مدرسه‌سازی را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دادیم.

وی گفت: 32 پروژه نیز در همین ارتباط در حال اجرا است که تا مهر ماه امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مداری استان اردبیل ادامه داد: گام‌های جدی در استانداردسازی تاسیسات حرارتی برداشته شده به طوری که در این زمینه 5 میلیارد تومان هزینه و سرمایه‌گذاری واقعی انجام شده است.

لطفی از مخدومه شده پرونده 80 پروژه در این مجموعه در چند ماه اخیر خبر داد و افزود: در 10 جشنواره خیرینی که در دو ماه گذشته برگزار شده خیرین بیش از 9 میلیارد و 200 میلیون تومان تعهد مدرسه‌سازی کردند.

وی توجه به ارتقا و کیفی‌سازی ساخت و ساز مدارس، استانداردسازی تاسیسات، توجه به پروژه‌های تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس را به همراه توسعه کمی و کیفی فضاهای آموزشی با استفاده از توان مالی خیرین یادآور شد و گفت: ما سال گذشته شش پروژه نیمه تمام را با بهره‌گیری از توان مالی خیرین تکمیل و به بهره‌برداری رساندیم و امسال از این محل تکمیل هفت پروژه در دستور کار است.

مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مداری استان اردبیل ضرورت مدیریت منابع مالی و توجه به بهبود معیشت کارکنان نوسازی و تجهیز مدارس را امری ضروری و حیاتی اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسم معارفه مدیرکل جدید نوسازی و تجهیز مدارس مدیران سابق این اداره کل حاضر شده بودند اما خبری از اولین مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس در دولت تدبیر و امید، امید قیامی نبود که اعلام شد به دلیل برخی مشکلات در این مراسم حاضر نشده است در حالی که امید قیامی پاییز سال گذشته از سمت خود به یکباره استعفا داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار