نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

راه‌اندازی بازار‌چه‌های مشاغل خانگی در اصفهان

تابناک: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی بازار‌چه‌هایی در حوزه مشاغل خانگی به منظور معرفی و فروش صنایع دستی صاحبان صنایع در اصفهان باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 16 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد شریعتی ظهر امروز در سلسله نشست‌های نبض فرهنگی شهر با بیان اینکه زیر‌ساخت‌های حمایت از صنایع دستی در سطح شهر باید فراهم شود، اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی بازار‌هایی برای فروش و معرفی محصولات صاحبان صنایع از جمله نیاز‌های ضروری به منظور حمایت از صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه ما باید با ایجاد اشتغال برای جوانان توجه داشته باشیم، اضافه کرد: وضعیت فعلی کشور و شهر اصفهان در حوزه اشتغال نا‌مناسب است و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر در حوزه اشتغال‌زایی برای افراد ضرورت دارد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه صنایع دستی اصفهان ظرفیت مؤثری برای ایجاد شغل برای افراد و کار‌آفرینی است و مسئولان امر باید به این ظرفیت در راستای اشتغال‌زایی توجه کنند، تصریح کرد: راه‌اندازی بازار‌چه‌هایی در حوزه مشاغل خانگی به منظور معرفی و فروش صنایع دستی صاحبان صنایع در اصفهان باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه این بازار‌چه‌ها باید در گوشه و کنار شهر ایجاد شوند، ادامه داد: راه‌اندازی این بازار‌چه‌ها به احیا و معرفی صنایع دستی به مردم کمک می‌کند.

شریعتی تاکید کرد: صنایع دستی هنری است که دارای شاخصه‌های بی‌نظیر بوده و بازار‌های روز کوثر اصفهان جایگاه ویژه‌ای برای ارائه خدمات در حوزه صنایع دستی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار