مهران نجاتی: حمایت از تیم‌های ورزشی رسالت شهرداری بندرعباس است

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: حمایت از تیم‌های ورزشی یکی از رسالت‌های اصلی شهرداری بندرعباس در حوزه فرهنگی و ورزشی است و باید با جدیت ادامه یابد.
کد خبر: ۲۳۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 30 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی اظهار داشت: شهرداری‌ها علاوه بر ارائه خدمات شهری رسالت‌های بزرگ دیگری نیز بر عهده دارند که ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از جمله این رسالت‌ها است.
 
وی افزود: از حدود یک دهه قبل که شهرداری وارد عرصه تیم‌داری در رشته‌های مختلف ورزشی در قالب سازمان فرهنگی و ورزشی شده است، شاهد دستاوردهای فراوانی هستیم و استعدادهای درخشان فراوانی در رشته‌های مختلف از جمله در فوتبال، فوتبال ساحلی، ووشو، تیر و کمان، فوتسال، بستکبال و ... به جامعه معرفی شده‌اند.
 
مهران نجاتی: حمایت از تیم‌های ورزشی رسالت شهرداری بندرعباس است
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: شهرداری در حد بضاعت و توان مالی خود و حتی فراتر از آن در حال حمایت از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای و ورزش محلات است و انتظار داریم تا دیگر دستگاه‌ها نیز در این زمینه فقط تماشاگر نباشند.
 
نجاتی ادامه داد: صنایع به لحاظ قانونی می‌توانند از تیم‌های ورزشی در سطوح خاصی حمایت کنند و بنابراین نباید تنها به بهانه‌تراشی در این زمینه بسنده کرده و خود را از این دایره بیرون بکشند.
 
وی با بیان این‌که هر قدر در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری کنیم، دهها برابر آن در حفظ سرمایه‌های اجتماعی و انسانی جامعه نتیجه خواهیم گرفت، عنوان کرد: اعتبارات دولتی برای این منظور کافی نیست و بخش خصوصی در حد توان و امکان خود از ورزش حمایت کند.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس از سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس خواست تا با برنامه‌ریزی هر چه بیشتر نسبت به ایجاد امکان پوشش هر چه بیشتر برای تیم‌های مختلف ورزشی اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار