طرح اوقات فراغت در بیش از ۵۰۰ کانون یزد اجرا می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برگزاری طرح اوقات فراغت سال جاری در بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد اظهار کرد: در تابستان امسال بر طبق برنامه‌های مشخص شده، ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در همه کانون‌های استان برگزار می‌شود که طرح «آسمانی‌ها» با رویکردهای برنامه‌های نشاط پایه، گروهی، تربیتی و آموزشی همراه با فعالیت‌های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین دبیرخانه استان یزد ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی را نیز در دستور کار خود دارد که جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، مسابقات هنری و مسابقات کتابخوانی را برای تابستان سال جاری تدارک دیده است.
رستگاری از استقبال پرشور کانون‌ها از فعالیت‌های حوزه فرهنگی در امر اوقات فراغت در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ما در بخش اوقات فراغت حمایت‌های ویژه‌ای داشته‌ایم که بیش از ۵۰۰ کانون در این راستا فعالیت داشتند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد گفت: ما در تابستان گذشته بیش از ۱۸ کارگروه اوقات فراغت تشکیل دادیم که در زمینه‌های مختلف فعالیت کردند و در سال جاری نیز این کارگروه‌ها فعالیت خواهند کرد.
وی ادامه داد: استفاده از پتانسیل دیگر دستگاه‌ها از جمله فعالیت‌های مهم در جامعه است که با توجه به اهمیت اوقات فراغت و حضور دستگاه‌های مختلف در این بخش، ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
رستگاری افزود: حضور مردم از جمله نقاط قوت ما در بخش کانون‌ها و اوقات فراغت است که می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد یزد در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته در راستای تجهیز کتابخانه‌ها و اعطای مجوزها فعالیت‌هایی انجام شد که در مجموع تاکنون ۱۴۱ کتابخانه مجوز دار شدند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: حمایت از کتاب، جشنواره روستای دوستدار کتاب، جشنواره کشوری روح خدا، حضور در جشنواره فیلم کوتاه رضوی، تئاتر و جشنواره، گروه‌های سرود، مسابقات مدهامتان از جمله برنامه‌های ما در بخش فرهنگی و اوقات فراغت بود.
رستگاری تصریح کرد: اعضای کانون‌ها می‌توانند به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت کانون خود با رایزنی و تعامل از ظرفیت خیرین استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار