بهره‌مندی531نفرازآموزش‌های فنی خواهران

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران تویسرکان گفت: سال گذشته تعداد 531 نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواهران تویسرکان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۲۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 16 April 2015
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران تویسرکان گفت: سال گذشته تعداد 531 نفر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواهران تویسرکان بهره‌مند شدند.

به گزارش فارس ؛  نسرین ترکمند با اشاره به عملکرد آموزش سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران تویسرکان اظهار کرد: در یک سال گذشته تعداد 531 نفر معادل 115 هزار و 18 نفرساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواهران در شهرستان تویسرکان بهره‌مند شدند.

وی افزود: کارآموزان در قالب هفت کارگاه و 37 حرفه شامل فناوری اطلاعات، عمران، صنایع دستی، صنایع چوب، طراحی دوخت، صنایع نساجی و تعمیر لوازم خانگی آموزش‌ها را فراگرفتند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران تویسرکان افزود: در بخش آموزش روستایی 76 نفر معادل 13 هزار و 523 نفرساعت در حرفه‌های راسته‌دوز، مانتودوز، نازک‌دوز زنانه و قالیبافی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها در قالب تفاهم‌نامه با کمیته امداد و بدون هزینه برگزار شده، افزود: این شهرستان دارای 9 آموزشگاه آزاد در زمینه مراقبت و زیبایی، طراحی دوخت، حسابداری و فناوری اطلاعات ویژه خواهران و برادران است.

ترکمند در پایان متذکر شد: پنج حرفه جدید در سال 93 برای نخستین بار در این شهرستان شامل سوخت نگارچوب و نی، جعبه ساز چوبی، سازنده زیورآلات چوبی، سوزن‌باف و ماکت‌ساز ساختمان برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار