۶ رشته به رشته‌های ورزشی معلولان اضافه شد

کد خبر: ۲۳۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 18 May 2016


رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان البرز از اضافه شدن ۶ رشته جدید به رشته‌های ورزشکاران جانباز و معلول خبر داد.

سعید براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به افزایش رشته‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولین، اظهار داشت: فدراسیون در سال جاری تعدادی از رشته‌های جدید را وارد کرده که هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان البرز به تبع آن سعی در وارد شدن به این رشته‌ها را دارد.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان البرز با بیان اینکه از مهمترین این رشته‌ها، رشته اسکی است، افزود: 4 نفر از اعضای این تیم، به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رشته تکواندو برای اولین بار وارد فدراسیون ورزشی معلولین می‌شود، گفت: تنیس خاکی رشته‌ای است که زمین خاصی احتیاج دارد و این امر مشکلاتی را برای ما به وجود می‌آورد.

براتی با بیان اینکه دوچرخه سواری و شمشیربازی از دیگر رشته‌های جدید هستند، افزود: راه‌اندازی تمام این رشته‌ها با کمک هیئتهای ورزشی استان البرز اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه در دو سال قبل هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان البرز در رشته والیبال ساحلی شرکت داشته است، گفت: تصمیم داریم در سال جاری به این رشته نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان البرز با بیان اینکه انجام تمام این امور منوط به داشتن اعتبار کافی است، افزود: باید رشته‌هایی که وجود دارد حفظ شود و در کنار آن رشته‌های جدید راه‌اندازی شود.

براتی با اشاره به اینکه اگر وضعیت مالی هیئت مناسب نشود فقط می‌توان رشته‌های قبلی را حفظ کرد، گفت: در کل 6 رشته به رشته‌های قبلی اضافه شده است و از 13 به 19 رشته افزایش یافته است.

وی افزود: امیدوارم با کمک اصحاب رسانه، مشوقی برای جذب معلولین به سمت ورزش باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار