مشارکت مردم البرز در مدرسه سازی ضروری است

کد خبر: ۲۲۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 14 May 2016


مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: مشارکت مردم این استان در مدرسه سازی اقدامی ضروری است زیرا دانش آموزان ایران کوچک نیاز به کلاس های درس مناسب در نقاط پر جمعیت شهری و روستایی دارند.

حسن مهرانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند مدرسه سازی ذخیره آخرت محسوب می شود.

وی تصریح کرد: لازم است مردم استان در کنار حرکت های خودجوش و دلسوزانه خیرین مدرسه ساز کشوری و استانی در ساخت فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز البرز همگام و همدل شوند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه مدرسه سازی که فرمودند مشارکت در مدرسه سازی از ماندگارترین کارهای نیک است، یادآور شد: روز دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در محل سالن همایش های تحقیقات اصلاح نهال و بذر کرج واقع در بلوارشهید فهمیده ، نرسیده به ترمینال شهید کلانتری برگزار می شود.

مهرانی گفت: مشارکت مردم در این جشنواره با توجه به نیاز استان به فضا و تجهیزات آموزشی ضرورت دارد چرا که بسیاری از دانش آموزان البرز در حال حاضر با تراکم بالا در کلاس های درس ، فضای فرسوده و کمبود تجهیزات آموزشی مشغول تحصیل هستند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز ضمن پرداختن به نیاز مبرم مدارس البرز به حمایت همه جانبه مردم در این حرکت معنوی - خیری حتی در مشارکت کردن با مبالغ کم یادآور شد: همین مشارکت های خرد کمک های مردمی می تواند در تامین نیازهای تجهیزاتی و تکمیل کلاس های درس در مدارس استان تاثیر گذار باشد.

مهرانی گفت: برای اطلاع رسانی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در البرز اقداماتی از جمله گفت و گو با رسانه های خبری ، نصب بنر های مدارس خیر ساز و دعوت از مردم در حرکت خداپسندانه مدرسه سازی در 8 اداره آموزش و پرورش استان ، ورودی و خروجی مرکز البرز و سایر شهرستان ها انجام شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره از خیرین مدرسه ساز البرز نیز تکریم می شود. البرز 420 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار