با تشریح برنامه ها؛

مدیر کل سابق ورزش و جوانان کاندیدای ریاست فدراسیون وزنه برداری

احمد سعادتمند مدیر کل سابق ورزش و جوانان مازندران و سرپرست فعلی فدراسیون تنیس روی میز کشور کاندیدای ریاست فدراسیون وزنه برداری شده است .
کد خبر: ۲۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 14 April 2015
احمد سعادتمند مدیر کل سابق ورزش و جوانان مازندران و سرپرست فعلی فدراسیون تنیس روی میز کشور کاندیدای ریاست فدراسیون وزنه برداری شده است .
به گزارش تابناک ؛ احمد سعادتمند که در مدت حضور خود در مدیر کلی ورزش و جوانان مازندران توفیقات بزرگی را به دست آورده و دستگاه ورزش مازندران را به رتبه دوم ادارات ورزش و جوانان کشور رسانده بود این بار قرار است در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری به رقابت با حسین رضازاده و علی مرادی کاندیداهای مطرح این دوره از انتخابات بپردازد .
بر پایه این گزارش شنیده شده احمد سعادتمند برنامه های متنوع و جدیدی را تدارک دیده که در رایزنی هایی که با برخی از اعضای مجمع داشته مورد اقبال آنها قرار گرفته شده است .
از سویی دیگر کارشناسان امر معتقدند با توجه به تجارب وی در حوزه مدیریت ورزش مطمئناً حضور سعادتمند در جایگاه ریاست فدراسیون می تواند باعث پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در سطح کشور شود .
سعادتمند در گفتگو با خبرنگار تابناک در مازندران از تشکیل مرکز دوپینگ در فدراسیون وزنه برداری در صورت موفقیت در انتخابات پیش رو خبر داد .
وی تعامل با وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی و آسیایی را از دیگر برنامه های خود اعلام و تصریح کرد :برنامه های متنوعی در حوزه زیر ساختی ، قهرمانی ، همگانی و استعدادیابی طراحی کرده ایم .
سعادتمند تعامل با پیشکسوتان برگزاری مسابقات بین المللی، برگزاری کلاس های آموزشی با حضور مدرسین بین المللی از دیگر برنامه های کاندیدای مازندرانی انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری ایران می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار