معرفی دوبانوی تکواندوکار ایلامی

نایب رئیس هیات تکواندوی ایلام گفت:درمسابقه ی این هفته دوبانوی فعال درورزش تکواندو معرفی شدند.
کد خبر: ۲۲۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 11 May 2016
نایب رئیس هیات تکواندوی ایلام گفت:درمسابقه ی این هفته دوبانوی فعال درورزش تکواندو معرفی شدند.


به گزارش تابناک ایلام؛فاطمه انوری پور اظهار کرد: مسابقات لیگ به صورت هفته ای برگزار می شوند و این هفته دو بانوی ایلامی فعال در این رشته به عنوان بهترین ها در سال 94 معرفی شدند که باعث سربلندی این رشته ورزشی است و امیدواریم شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این ورزش باشیم.

وی افزود: تیم تکواندوی بانوان ایلام از ورزشکاران خوب و به نامی برخوردار است که دارای پتانسیل بالایی هستند و شاهد مدال آوری آنها در سطح کشور هستیم.

انوری پور عنوان کرد: تیم بانوان در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند و موفق به کسب مدال در رده های مختلف شده اند.

نایب رئیس هیات تکواندوی ایلام اعلام کرد: تیم تکواندو بانوان ایلام در رده خرد سالان و نونهالان در سال 94 با کسب یک مدال برنز به مقام سوم کشور دست یافتند ودر رده جوانان به 2 مدال برنز و نقره و در رده بزرگسالان نیز به مقام چهارم کشوری دست یافتند.

وی تاکید کرد: از نظر امکانات با مساعدت فدراسیون در شرایط خوبی به سر می بریم و تنها مشکل این بخش نبود یک سالن مجزا و اسکان ورزشکاران است در حال حاضر تمرینات در سالن قلاویزان انجام می شود اما زمان برگزاری مسابقات این سالن جوابگو نیست و برای توسعه این ورزش باید این کمبودها را مرتفع کرد.

ایلام دارای 794 تکواندو کار خانم است که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته های مختلف تیم
ی و انفرادی فعالیت ورزشی دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار