نماینده ولی فقیه در مازندران

بسیج سازندگی در امور مربوط به اقتصاد مقاومتی حضوری گسترده داشته باشد

پنماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بسیج سازندگی در تمام اموری که مربوط به استقلال اقتصادی و اقتصاد‌مقاومتی است، حضوری فعال و گسترده داشته باشد.
کد خبر: ۲۲۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 09 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در نشست با اعضا بسیج سازندگی استان اظهار کرد: ماه شعبان ماه پیامبر است و همه ما باید از این ماه استفاده معنوی زیادی داشته باشیم و خود را برای ضیافت الهی و ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، افزود: ما به خود می‌بالیم که سپاه روزی را به نام روز پاسدار انتخاب کرد که در حد شعار نبود بلکه به صورت عملی راه امام حسین(ع) را انتخاب کرد و هم‌اکنون ادامه دهنده راه ایشان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: مفهوم بسیج سازندگی همان اقتصاد‌مقاومتی است، بسیج سازندگی باید در تمام اموری که مربوط به استقلال اقتصادی و اقتصاد‌مقاومتی است، حضور فعال داشته باشد.

طبرسی اضافه کرد: بسیج سازندگی باید در ساخت مسکن، کشاورزی، راه‌سازی و سایر امور با مشارکت مردم، فعالیت‌های گسترده‌ای در جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظام بروکراسی نظام تنبل و کُندی است، گفت: بسیج سازندگی تشکیل شد تا بتواند به دور از نظام بروکراسی، با انگیزه و جدیدیت کار کند و جهاد سازندگی در غالب بسیج سازندگی با همان خلوص، تلاش و کمک‌های مردمی فعالیت‌های تأثیر‌گذاری در جامعه داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی دولت مشخص است و آن‌طور که باید کارستان کند و مشکل اشتغال و فقر را رفع کند را نمی‌تواند و نباید انتظار بیشتر از این داشته باشیم، افزود: باید بی‌نیاز از دشمنان و نظیر آنها شویم، چراکه با این کار دشمن دیگر نمی‌تواند به ما فشار آورد.

طبرسی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در شیوه کارکرد خود انگیزه ایجاد کنند و تنها اکتفا به میز و صندلی و منصب نباشند، بیان کرد: در روال اداری تنها گرفتن زیرمیزی‌ها، برگزاری جلسات و تنبلی مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئله کشاورزی در جامعه کمرنگ است و نسبت به کشاورزان آن احترام بایسته و شایسته که باید، داده نمی‌شود، باید به کشاورزان منزلت داده شود تا جایگاه خود را در جامعه بداند نه اینکه بر سر تولیدات کشاورزی بزنند و کشاورز را از تولید بی‌انگیزه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار