همایش بزرگ علمای تشیع و اهل تسنن خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگ علمای شیعه و اهل تسنن استان به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 03 May 2016

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان اظهارکرد: در سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) «همایش بزرگ (پیامبر اعظم- منادی وحدت، مبشر رحمت» در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش بزرگ استانی با حضور علمای اهل تسنن و تشیع خراسان جنوبی در روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه مصادف با مبعث پیامبر مهربانی حضرت محمد(ص) برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این همایش علمای شاخص و تقریبی شیعه و اهل سنت سخنرانی می‌کنند، ادامه داد: امید است که این همایش همدلی و وفاق را در بین مذاهب اسلامی افزایش دهد تا وحدت اسلامی به عنوان تکلیف اجتماعی در جامعه مطرح شود.

لطفیان یادآور شد: در جریان وحدت و همدلی مسلمانان ما همیشه در قله‌ها سیرکرده‌ایم و با علماء بحث وحدت اسلامی را تبیین می‌کردیم و رویکردی که الان در دستور کار ما قرار گرفته در حوزه وحدت اسلامی ترویج وحدت از قله به کف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار