ضرورت ورود بخش خصوصی برای توسعه تئاتر اردبیل

مدیر گروه تئاتر عنوان گفت: ورود بخش خصوصی برای توسعه تولیدات تئاتر این استان ضروری است.
کد خبر: ۲۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 13 April 2015

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نباتی مقدم در حاشیه اجرای نمایش کودک «بیدلی بیدان» تصریح کرد: ورود بخش خصوصی و حمایت اقتصادی از گروه های نمایش فرصت مطلوبی برای توسعه تولیدات تئاتر استان است.

وی با بیان اینکه تجربه مشارکت بخش خصوصی با نمایش «بیدلی بیدان» بیانگر تاثیر مطلوب این مشارکت بود اضافه کرد: این مهم در احیای اقتصاد تئاتر تاثیر گذار است.

به گفته نمایشنامه نویس اردبیلی اغلب گروه های تئاتر با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی می تواند به رونق این هنر در سطح جامعه کمک کند.

نباتی مقدم تاکید دارد که تولید و ارائه تئاتر در وضع فعلی بدون حمایت بخش خصوصی و اجرای نمایش‌های با کیفیت و مناسب برای ذائقه‌های مختلف ممکن نیست و گروه تئاتر عنوان در این راستا فعالیت می‌کند.

مدیر کروه تئاتر عنوان تجربه قابل توجه این گروه نمایش در تولید آثار کودک را یادآور شد و به ضرورت افزایش تولیدات گروه سنی کودک و نوجوان تاکید کرد.

وی افزود: بعد از نمایش «قصه دخترک و جنگل زیبا» نمایش به زبان ترکی بیدلی بیدان به روی صحنه رفته است و نویسنده ابراهیم عادل نیا داستان فولکولریک را با متنی دراماتیک برای گروه سنی کودک و نوجوان تنظیم کرده است.

نباتی مقدم از استقبال قابل توجه از این اثر هنری خبر داد و گفت: نمایش بیدلی بیدان تا ۲۹ فرودین ماه در دو نوبت صبح و عصر در سالن فدک به روی صحنه می رود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به باجه مطبوعاتی واقع در میدان شریعتی اردبیل و یا سالن فدک مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار