رتبه نخست کارگروه آموزش و پرورش گچساران در موضوع مواد مخدر

فرماندار گچساران گفت: کارگروه‌های مواد مخدر و آموزش و پرورش گچساران طی سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شدند.
کد خبر: ۲۲۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 28 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران عبدالرحیم رحیمی  در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: طی سال گذشته کارگروه‌های زیادی در گچساران برگزار شد که تعدادی از این کارگروه‌ها در سطح استان و کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده است.

وی افزود: طی سال گذشته کارگروه شورای مواد مخدر گچساران موفق به کسب رتبه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد و کشوری شد که تقدیرنامه آن از طرف وزیر ارسال شده است.

فرماندار گچساران از کسب رتبه نخست کارگروه آموزش و پرورش گچساران در سطح کشور خبر داد و گفت: این کارگروه نیز در سطح استان موفق به کسب رتبه برتر شده که نشان از تلاش و مدیریت خوب آن دارد.

رحیمی بیان کرد: از دیگر کارگروه‌های موفق گچساران طی سال گذشته کارگروه شورای سلامت بوده که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حائز رتبه نخست شده است.

وی با اشاره به عملکرد ادارات و نهادهای این شهرستان طی سال گذشته گفت: طی دستورالعملی از ادارات و نهادهای گچساران درخواست تهیه عملکرد یکسال گذشته و برنامه‌های امسال شد که 37 اداره به صورت کامل به این مسئله توجه کرده و مابقی تنها گزارش عملکرد خود را طی سال گذشته تهیه کرده‌اند.

رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در گچساران افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران به بهترین شکل ممکن و با امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

فرماندار گچساران ضمن تشکر از برگزارکنندگان برگزاری انتخابات در گچساران تصریح کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گچساران سالم‌ترین اتنخابات تاریخ گچساران بوده که همگان بر آن اذعان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار