دستورالعمل جذب سرباز معلمان در سال جدید ابلاغ شد

کد خبر: ۲۱۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 20 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از ابلاغ دستورالعمل جذب و به کارگیری سرباز معلمان در سال 95 از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

گودرز کریمی فر گفت : بر اساس بخشنامه یادشده افراد واجد شرایط باید فارغ التحصیل در مقطع فوق دیپلم ، لیسانس و فوق لیسانس بوده و تاریخ اعزام آنها اول تیرماه و اول شهریور ماه 95 باشد.

وی خاطر نشان کرد : ‌ افراد فوق الذکر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش و در مدت خدمت خود به عنوان سرباز معلم جذب ‌شده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان‌ها مربوطه مراجعه کنند.

کریمی فر تاکید کرد : در جذب و بکارگیری افراد ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس باید رعایت شود. وی ادامه داد : از مشمولین واجد شرایط دارای شرایط برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام ‌آنها تیر و شهریور 95 است ثبت‌نام صورت گرفته و اسامی پذیرفته شدگان نهایی در تاریخ 25 اردیبهشت امسال به حوزه ستادی آموزش و پرورش ارسال شود.

کریمی فر ادامه داد : فهرست مدارک داوطلبان حائز شرایط و امتیاز لازم بلافاصله در اختیار هسته گزینش استان قرار گرفته و هماهنگی لازم در خصوص دریافت نظر نهایی در زمان مناسب انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد : براساس بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ، داوطلبان باید در هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئونات شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش را نیز تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه تحویل مسئول ثبت‌نام کنند که این فرم‌ها پس از فهرست‌برداری به هسته گزینش استان تحویل خواهد شد.براین اساس داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی و روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند که به تأیید اداره کل آموزش و پرورش استان برسد، علاوه بر این برگه آماده به خدمت پذیرفته‌شدگان باید ممهور به مهر انجام واکسیناسیون باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه سخنان خود افزود : برنامه وزارت آموزش و پرورش انتخاب مشمولینی است که کسری خدمت ندارند و بایستی در این خصوص از متقاضیان تعهد گرفته شود. متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت و سپس درخواست استفاده از آن در طول سال تحصیلی ملزم به جبران خسارات مادی ناشی از «خروج قبل از پایان سال تحصیلی»‌ و «هزینه دوره آموزشی بدو خدمت و دوره آموزش نظامی»‌ هستند.

کریمی فر بر این نکته تاکید کرد که ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

وی در ادامه سهمیه اختصاصی استان لرستان گفت : در دوره ابتدایی 56نفر با رعایت مرتبط بودن رشته و در دوره های متوسطه و فنی و حرفه ای و کاردانش هم 22نفر در رشته های ریاضی ، علوم تجربی ،زبان خارجه ، فیزیک ، شیمی ، رایانه ، برق ، مکانیک ، عمران ، معماری و تاسیسات جذب و بکارگیری خواهند شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار