فارس گزارش می‌دهد

حضور بانوان تکواندوکار در آسایشگاه کهریزک

اعضای تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور که خود را برای مسابقات جهانی روسیه آماده می‌کنند، به دیدار مادران ساکن در آسایشگاه کهریزک آمدند.
کد خبر: ۲۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 11 April 2015
به گزارش فارس همزمان با گرامیداشت روز مادر و هفته زن، اعضای تیم ملی بانوان تکواندو کشورمان با حضور در جمع مادران ساکن در این مجموعه، شادی را به آن‌ها هدیه دادند.

مدال‌آوران مسابقات اینچئون کره جنوبی و بهترین‌های تکواندو کشور در این تیم حاضر بوده و در حال حاضر مشغول آماده‌سازی خود برای حضوری منسجم و تأثیرگذار در مسابقات جهانی روسیه هستند که با این اقدام فرهنگی مادران ساکن در کهریزک را مورد احترام و تکریم قرار داده و ره‌آوردی به‌نام دعای خیر را با خود به یادگار بردند.

فاطمه جلالی، مسئول فرهنگی فدراسیون تکواندو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این زمینه اظهار داشت: این دیدار بنا به درخواست بازیکنان تیم تکواندو به انجام رسید و بانوان ملی‌پوش معتقدند با دیدار مادران عزیز کهریزک انرژی مضاعفی را به دست خواهند آورد و با دعای خیر آنان در راهی که پیش‌رو دارند، بیمه خواهند شد.

جلالی همچنین با تبریک روز مادر به همه مادران کشورمان به‌ویژه مادران ساکن در کهریزک گفت: معتقدیم این گونه اقدامات فرهنگی نتایج متقابلی را به همراه دارد، جوانان پر شور و جویای نام به‌دیدار کسانی می‌آیند که به‌دلیل ضعف و ناتوانی از جمع خانواده خود جدا شده و با این دیدارها روحیه‌ای تازه می‌گیرند، همچنین همین حضورها به جوانان ما قوت قلبی مضاعف می‌دهد و می‌دانند کسانی هستند که برای موفقیت آن‌ها از ته دل دعا می‌کنند و این خود بزرگترین هدیه‌ای است که می‌توانند از آنان دریافت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار