افتتاح بازارچه خیریه دستاورد های زنان سرپرست خانواده به زودی کرج

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح بازارچه خیریه دستاورد های زنان سرپرست خانواده در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ 05 April 2016
فاطمه اسکندری با اشاره به توانمندی زنان کرجی در بخش اشتغال زایی گفت: ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای بانوان بخصوص بانوان سرپرست خانواده و بدسرپرست کرجی، وظیفه مسئولان است تا با عمل کردن به این وظیفه مهم از مشکلات و فساد هایی که این قشر را تهدید می‌کند، پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: با رایزنی های مستمر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بوسیله شهرداری کرج فضایی در جنب پارک تنیس بعنوان نمایشگاه و بازارچه دائمی دستاورد های زنان سرپرست خانواده فراهم گردیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اثر بخشی بهتر برای بازارچه دستاوردهای زنان سرپرست خانواده، افزود: بانوان مشتاق که قصد شرکت در این بازارچه دارند می توانند با مراجعه به سازمان بهزیستی استان البرز در ثبت نام برای غرفه ها اقدام نمایند.

اسکندری در پایان خاطر نشان کرد: افتتاح بازارچه خیریه دستاوردهای زنان سرپرست خانواده در روز های آتی بوسیله ی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و سازمان بهزیستی استان البرز در جنب پارک تنیس افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار