توسعه گردشگری در سواحل مکران از برنامه های مهم سازمان بنادر است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب و سیاست های کلان دولت تدبیر و امید، توسعه گردشگری در سواحل مکران از جمله برنامه های مهم این سازمان است.
کد خبر: ۲۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 31 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم ایدنی اظهارداشت: در همین راستا و به منظور رونق بخشی هر چه بیشتر به گردشگری ساحلی و دریایی در شرق استان به ویژه در گستره سواحل مکران، تیم های ایمنی، همیار ناجی،غواصی و گروه های نظارتی و بازرسی طرح نوروزی در مناطق گردشگرپذیر این منطقه به ویژه در خور آذینی سیریک مستقر شده اند.

وی افزود: تجهیز قایق های تفریحی به جلیقه و حلقه های نجات، وسایل ارتباط رادیویی و مخابراتی و استقرار تیم های غواص و همیارناجی از جمله اقداماتی است که برای ساماندهی فعالیت های گردشگری دریایی و ساحلی شرق استان در نظر گرفته شده است.

ایدنی با اشاره به فعالیت 35 ایستگاه همیار ناجی در مناطق ساحلی هرمزگان گفت: امسال از ظرفیت مردم بومی منطقه شرق استان نیز به عنوان همیار ناجی برای آموزش فرهنگ دریانوردی، کاهش سوانح و افزایش ایمنی سفرها و گشت های دریایی استفاده شد.

به گفته وی از ابتدای اجرای طرح نوروزی (25 اسفند پارسال) تا دهم فروردین ماه امسال حدود 80 هزار نفر از زیرساخت های گردشگری و دریایی سواحل مکران به ویژه در منطقه خور آذینی سیریک بهره مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار