برخورد شدید چهار دستگاه خودرو در آزادگان

فرمانده ایستگاه 90 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف بین چهار خودرو در بزرگراه آزادگاه خبر داد که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.
کد خبر: ۲۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 08 April 2015

محمدرضا ربیع زاده در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: خودروی سمند پس از برخورد با نیسان حامل میوه و تره بار در کنار راه متوقف شد ولی خودروی نیسان بدلیل شدت برخورد قادر به حرکت نبود و در وسط بزرگراه متوقف بود که دو خودروی ایسوزو و هیوندای دیگر با آن برخورد کردند و شاهدان در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 90 و 21 را به مسیر غرب به شرق آزادگان نرسیده به فدائیان اسلام اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از علائم هشدار دهنده اقدام به ایمن سازی کرده و راننده خودروی نیسان را که از ناحیه سر و صورت دچار آسیب شده بود از خودرو خارج و برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.

به گفته وی، با تلاش ماموران آتش نشانی و پلیس راهور دیگر خودروها را به کناره امن بزرگراه منتقل تا از برخورد دیگر خودروها جلوگیری کنند.

ربیع زاده تصریح کرد: مقدار زیادی میوه و تره بار در وسط بزرگراه پخش شده بود که آتش نشانان با کمک عوامل 137 شهرداری اقدام به جابجایی و پاکسازی سطح بزرگراه کردند و پس از شستشوی سطح بزرگراه و ایمن سازی به کار خود خاتمه دادند.

فرمانده ایستگاه 90 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار