رزن درکنترل چاه‌های غیرمجازاول شد

فرماندار شهرستان رزن گفت: شهرستان رزن با انسداد 137 حلقه چاه غیرمجاز در بحث کنترل این چاه‌ها مقام نخست را در استان کسب کرد.
کد خبر: ۲۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 09 April 2015

فرماندار شهرستان رزن گفت: شهرستان رزن با انسداد 137 حلقه چاه غیرمجاز در بحث کنترل این چاه‌ها مقام نخست را در استان کسب کرد.

به گزارش فارس ؛ فتحعلی حسینی با بیان اینکه کشور با تنش آبی مواجه است و استان همدان نیز در خط قرمز قرار دارد، اظهار کرد: شهرستان رزن در این زمینه وضعیت مطلوبی دارد و باید از این وضعیت به شدت مراقبت شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به سه روستا با تانکر آبرسانی صورت می‎‌گرفت، ابراز کرد: در حال حاضر به 20 روستا با تانکر آبرسانی می‌شود.

فرماندار شهرستان رزن اضافه کرد: از سال 1367 تاکنون سطح آب‌های زیرزمینی شهرستان رزن 25 متر افت داشته که البته در قیاس با برخی از شهرستان‌های استان این عدد چشمگیر نیست.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مدیریت کشت در شهرستان صورت گرفته، عنوان کرد: در سال گذشته کاهش یک‌هزار هکتار کشت سیب زمینی و یکصد هکتار کشت هندوانه را در شهرستان شاهد بودیم که با این کاهش به اندازه 1.5 برابر ظرفیت سد اکباتان صرفه‌جویی شده است.

حسینی افزود: امسال به دنبال بحث کشت زعفران و آبیاری قطره‌ای در شهرستان هستیم و توجه به محصولات باغی را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی از وجود 637 حلقه چاه غیرمجاز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: 137 حلقه چاه غیرمجاز در سال گذشته مسدود شد و شهرستان رزن در بحث کنترل چاه‌های غیرمجاز مقام نخست را در استان کسب کرد.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار