معاون سیاسی و امنیتی استاندار از دو مرکز بهداشتی و درمانی در تبریز بازدید کرد

جانبازان قهرمانان اصلی کشور هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز از بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر و مرکز آموزشی و درمانی شهدا در شهر تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۲۰۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 27 March 2016
دکتر سعید شبستری در بازدید از بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر در فضایی صمیمانه با جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار کرد و سال نو را به آنها تبریک گفت.

وی همچنین از ساختمان جدید این بیمارستان که با ظرفیت یکصد تخت در حال احداث است بازدید و بر تسریع در اتمام و بهره‌برداری از آن تاکید کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: جانبازان قهرمانان اصلی کشور هستند چرا که بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را نثار انقلاب کرده‌اند و این عزیزان حق بزرگی بر گردن تمام مردم و مسوولان دارند.

شبستری با قدردانی از زحمات کادر پزشکی و مسوولان بیمارستان فجر، گفت: این عزیزان با حوصله و صبر باورنکردنی به بیماران بستری ارایه خدمت می‌کنند و امیدواریم با افتتاح ساختمان جدید کیفیت خدمات این بیمارستان افزایش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی سپس از مرکز آموزشی و درمانی شهدا بازدید کرد و با حضور در بخش‌های اورژانس و بستری این مرکز در جریان مسایل و مشکلات آن قرار گرفت.

وی از تعدادی از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد و جویای میزان رضایت‌مندی مراجعان از نحوه برخورد کادر پزشکی و کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان شهدا شد.

شبستری همچنین در ادامه بازدیدی از بخش توسعه بیمارستان شهدای تبریز داشته و در جریان روند بازسازی آن قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار