رئیس شورای اسلامی استان مازندران

دهیاران مازندران تعاملی با شوراها ندارند

رئیس شورای اسلامی استان مازندران با بیان اینکه دهیاران تعامل مناسبی با شوراها ندارند، گفت: این مهم‌ترین چالش دهیاران است.
کد خبر: ۱۹۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷ 14 March 2016

 به گزارش تابناک مازندران، کمال آقامیری در همایش بخشداران و دهیاران استان مازندران در متل بانک ملی بابلسر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین انتظارات به حق شوراها از دهیاران تعامل مناسب در اجرای مصوبات شوراها است، اظهار کرد: بسیاری از دهیاران خود را تنها در خدمت مسئولان دولتی می‌دانند و به هیچ عنوان توجیه نیستند که باید مجری تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات شوراها باشند.

وی با بیان اینکه دهیاران تعامل خوبی با شوراها ندارند، گفت: این مهم‌ترین چالش دهیاران است در حالی که باید برابر قانون همراه و هماهنگ با سیاست‌های شوراها مدیریت روستا را بر عهده بگیرند.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران با بیان اینکه عزت کشور ما با خون شهیدان به دست آمده است، اظهار کرد: اگر مسئولان شعار هر سال را مدنظر قرار دهند، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

آقامیری با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی و انتخابات وظایف خود را انجام دادند، تصریح کرد: مسئولان، کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات مردم تشکیل دهند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران پل ارتباطی شورا و مردم هستند، افزود: قوانینی که در جوامع ما تنظیم می‌شود، این قوانین طول و عرض همدیگر را قیچی می‌کنند و موجب ایجاد مشکلاتی می‌شوند در حالی که اساس مدیریت روستایی با مدیریت یکپارچه به دست می‌آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار