«محراب عشق» به جمع نشریات اردبیل پیوست

با صدور مجوز رسمی هیئت نظارت بر مطبوعات هفته‌نامه «محراب عشق» به جمع نشریات محلی استان اردبیل پیوست.
کد خبر: ۱۹۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 12 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، نشریه «محراب عشق» قرار است از ابتدای سال 95 اولین شماره خود را با مدیرمسئولی و صاحب‌امتیازی مهران محمدی کارشناس ارشد مدیریت آموزشی و فعال رسانه‌ای استان اردبیل منتشر کرده و در پیش‌خوان‌ روزنامه‌فروشی‌ها در اختیار مردم استان قرار دهد.

مدیرمسئول هفته‌نامه «محراب عشق» در این زمینه گفت: پروانه انتشار این هفته‌نامه با رویکرد اجتماعی و فرهنگی به صورت انتشار هفتگی با گستره توزیع منطقه‌ای شامل استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات صادر شده است.

مهران محمدی اظهار کرد: در قالب این هفته‌نامه تلاش خواهیم کرد اخبار، گزارش‌ها و مطالب تحلیلی مناسبی را با در نظر گرفتن مشکلات و موضوعات استان اردبیل و دو استان دیگر بازتاب دهیم و در آن به انتشار منظم تاکید خواهیم کرد.

وی افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گلگون‌کفن و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مورد توجه «محراب عشق» خواهد بود و به هیچ عنوان از تکثر و تکرار مطالب ارزشی و آرمانی خسته نخواهیم شد.

سردبیر نشریه اردبیل نوین یادآور شد: برای ما انعکاس اخبار و تحلیل گروه‌ها و شخصیت‌هایی که مورد تایید نظام اسلامی بوده و در چارچوب قانون اساسی فعالیت می‌کنند هیچ‌گونه محدودیتی نخواهد داشت.

محمدی با بیان اینکه «محراب عشق» فضای باز انتقادی را پیش‌روی صاحبان فکر و اندیشه خواهد گشود، تصریح کرد: با در پیش گرفتن رویه‌ای مناسب سعی بر این خواهد بود تا در کنار انتقاد از رویدادها، راهکارهای عملیاتی نیز پیشنهاد شود و هیچ‌گونه تعدی به حریم خصوصی و تخریب افراد در آن صورت نپذیرد.

مدیرمسئول محراب عشق عنوان کرد: قانون اساسی، آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا، رهبر معظم انقلاب، نهادها و مجموعه‌های ارزشی و دغدغه‌های مردم خط قرمز محراب عشق خواهد بود و این مسیر را به خاطر توسعه بیش از پیش استان و منطقه مورد تاکید مجدانه قرار خواهیم داد.

محمدی از کارشناسان حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه فرهنگ و جامعه دعوت کرد تا با پیوستن به اتاق فکر محراب عشق راهکارهای اجرایی برای کاستن از ضعف‌ها و کمبودهای اجتماعی و فرهنگی ارائه کنند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، پروانه انتشار هفته‌نامه «محراب عشق» به شماره 76439 در 30 آذرماه توسط هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد صادر شده و مدیرمسئول برای انتشار آن منتظر پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار