مردم مشکلات شهری را با 1837 مطرح کنند

رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: مردم هرگونه مشکل و ضعف در مناطق مختلف شهری را از طریق سامانه هوشمند 1837 با شهرداری در میان بگذارند.
کد خبر: ۱۹۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 12 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود اعمالی اظهار داشت: با توجه به آغاز سفر مسافران و میهمانان نوروزی به استان هرمزگان و شهر بندرعباس، تدارکات ویژه‌ای از سوی شهرداری برای میزبانی مناسب و شایسته از آنان صورت گرفته است و بخش‌های مختلف شهرداری به طور ویژه کار خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهند.
 
وی عنوان کرد: مناطق مختلف شهرداری با توجه به میزان استقرار مسافران نوروزی در آنها بویژه در خط ساحلی برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده‌اند تا میزبانی از مسافران نوروزی به شکل مناسبی صورت گیرد.
 
رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس افزود: مردم هرگونه کم و کاست در زمینه مشکلات و مسائل شهری را با سامانه 1837 شهرداری بندرعباس در میان بگذارند و مطمئن شوند که شهرداری عزم لازم برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم را در بخش‌های مختلف داراست.
 
اعمالی خاطرنشان کرد: اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس به طور 24 ساعته آماده دریافت گزارشات مردمی در هر شکل انتقاد، پیشنهاد و نظرات بوده و دفتر این اداره در شهرداری بندرعباس نیز در طول ایام نوروز به طور مداوم آماده دریافت گزارشات مردمی است.
 
وی ادامه داد: مردم یکی از ارکان اصلی اداره شهر هستند و همکاری آنها با شهرداری بندرعباس، امکان حل سریع‌تر مشکلات و مسائل مختلف را فراهم می‌آورد.
 
رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس اضافه کرد: شهرداری به تنهایی قادر به رفع همه مسائل و مشکلات شهری نیست و در این زمینه حمایت مردم و همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری ضروری است.
 
وی گفت: مجموعه مدیریت شهری با همه محدودیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف در پیش روی خود دارد، مصمم به رفع مشکلات مردم و برداشتن گام‌های اساسی برای توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس است و همکاری مردم در این زمینه با ارائه راهکارها، پیشنهادات، نظرات، انتقادات و تشویق و ... می‌تواند کمک شایانی به این روند داشته و مدیران شهری را در ارزیابی توانایی‌ها و قابلیت‌های هر کدام از بخش‌ها یاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار