تکمیل بیمارستان‌ها در اولویت است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی و همکاری وزیر بهداشت 400 میلیون تومان برای توسعه بخش بهداشت و درمان دریافت کردیم.
کد خبر: ۱۹۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 10 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، منصور حقیقت‌پور صبح امروز در بازدید از برخی پروژه‌های بهداشت و درمان در اردبیل اظهار کرد: در کنار تجهیز و تکمیل مراکز بیمارستانی موجود تکمیل بیمارستان نمین و نیر به عنوان طرح توسعه‌ای مدنظر و مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: با دستور وزیر بهداشت در چهار سال اخیر برای نیازهای بهداشتی، درمانی وتامین آمبولانس بیش از یک میلیارد تومان دریافت کرده و حدود 250 میلیون تومان نیز سال گذشته برای مراکز بهداشتی و درمانی آبی‌بیگلو و پروژه‌هایی که از محل پروژه‌های ملی اجرایی می‌شد دریافت کردیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امسال هر نماینده 15 میلیارد ریال بودجه کمکی برای حوزه‌های انتخابیه دریافت کرد که بیش از 100 میلیارد ریال توانست به بودجه‌های استانی کمک کند که در کنار آن بودجه‌های ملی خوبی را نیز با همکاری و رایزنی با مسئولان استانی گرفته‌ایم.

حقیقت‌پور ادامه داد: 8 میلیارد تومان برای محور چهاربانده اردبیل ـ سرچم، 500 میلیون تومان برای زیرگذر هیر، بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای آسفالت‌ریزی و 30 میلیارد تومان نیز به عنوان تامین 3 هزار تن قیر مورد نیاز برای تعمیر و بهسازی جاده‌های روستایی دریافت کردیم.

وی با اشاره به ایجاد 5 هزار واحد شغلی با تکمیل و راه‌اندازی کارخانه‌های متعدد در نیر همچون کارخانه تولید نوشیدنی‌ها؛ کارخانه سبلان خودرو و در بخش نیروگاهی و پالایشگاهی بیان کرد: دو کارخانه لبنیات، دو کارخانه داروسازی، یک کارخانه فرآوری میوه و سبزیجات نیز از جمله پیگیری‌ها ما برای راه‌اندازی در اردبیل است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم و سهم آنها از توسعه بخش‌های مختلف انرژی اتمی، نفت و گاز، صنایع پیشرفته جدید و ... مورد هدف و مدنظر قرار گرفته و ما تمام تلاشمان در این چهار سال صرف پیگیری کارها و ایجاد فرصت‌های اشتغال کردیم تا بدون فرصت‌سوزی بتوانیم زمینه‌های توسعه‌ای همه‌جانبه را فراهم کنیم.

حقیقت‌پور گفت: با رایزنی و همکاری وزیر بهداشت 400 میلیون تومان برای توسعه بخش بهداشت و درمان دریافت کردیم.

وی در پایان سخنان خود ضرورت احداث کنارگذر سوم اردبیل را به همراه اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌های مختلف در کاهش آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی یادآور شد و گفت: در کنار فعالیت در حوزه افزایش امکانات بهداشتی و ساماندهی مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی با دعوت از خیرین سعی کردیم تا کتابخانه‌ها و مدارسی در مناطق محروم اردبیل احداث کنیم تا زمینه برای توسعه همه‌جانبه و موفق در این حوزه‌ها فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار