مرد سرخ پوش مرد سال فوتبال ایران شد

در برنامه نود شب گذشته مرد سال فوتبال ایران شناخته شد و مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن ایران در سال جاری شناخته شد.
کد خبر: ۱۹۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸ 08 March 2016
 برنامه نود ۱۷ اسفند  با محوریت پوشش هفته ۲۲ رقابت های لیگ برتر و هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه از شبکه سه سیما آغاز شد.


در ابتدا نظرسنجی برنامه این هفته درخصوص انتخاب مرد سال فوتبال ایران با چهار گزینه علیرضا جهانبخش، احسان حاج‌صفی، سیدمهدی رحمتی و مهدی طارمی پخش شد.

فردوسی پور گفت گزینه های زیادی در این سال نداشتیم و به همین خاطر ۴ نفر را انتخاب کردیم و نزدیک ترین گزینه ای که در نظرسنجی قرار نگرفت امید ابراهیمی بود تا تعداد آرای تیم استقلال بین دو گزینه شکسته نشود. ذوب آهن هم تیم خوبی داشت اما ستاره شاخصی نداشت که بشود انتخاب کرد، سردار آزمون هم می توانست بین نفرات قرار بگیرد.

ساعت ۰۰:۱۶ بامداد برای اولین بار نتایج نظرسنجی منتشر شد که با شرکت یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر مهدی طارمی با ۵۱ درصد اول بود و مهدی رحمتی با ۳۵ درصد دوم.


با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته ساعت ۱:۴۰ بامداد به پایان رسید. در پایان با شرکت یک میلیون و ۷۷۸ هزار نفر ، مهدی طارمی با ۵۱،۸ درصد آرا عنوان مرد سال فوتبال ایران را به دست آورد و سیدمهدی رحمتی با ۳۵ درصد دوم شد و علیرضا جهانبخش و احسان حاجی صفی با ۹،۳ و ۳،۹ درصد آرا در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.90

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار