طرح گشت ویژه نظارت بر شرکت های حمل و نقل در زنجان اجرا می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از اجرای طرح گشت ویژه نظارت بر شرکت های حمل و نقل در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 07 March 2016
مرتضی ممیزی افزود: با حضور رئیسان شعبه های تعزیرات حکومتی استان و بازرسان سازمان های مربوطه، گشت ویژه نظارت بر شرکت های حمل و نقل در سطح این استان انجام گرفت.
وی ادامه داد: در این طرح به صورت سرزده از واحدها و شرکت های حمل و نقل بازرسی به عمل آمد و خدمات ارائه شده از سوی این شرکت ها در خصوص نرخ عرضه بلیت و بوفه های مواد غذایی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.
ممیزی افزود: در طول بازرسی یک مورد گران فروشی عرضه مواد خوراکی از سوی یکی از بوفه ها گزارش و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز 95 در این استان طی دو مرحله برگزار می شود، افزود: مرحله اول این طرح از 16 تا 29 اسفند جاری و مرحله دوم آن از یک تا 14 فروردین 95 در سطح استان اجرا می شود.
ممیزی با بیان اینکه این طرح با نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان و در قالب گشت های مشترک سیار با حضور رئیسان شعبه های تعزیرات حکومتی استان برگزار می شود، تاکید کرد: پرونده های وارده به ویژه تخلف های گران فروشی و بهداشتی خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می گیرند.
وی خاطرنشان کرد: برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران و دریافت شکایات مردمی، کشیک های ویژه در ساعت های غیر اداری و روزهای تعطیل نیز در اداره کل و اداره های تابعه تعزیرات مستقر می شوند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار