مسئول امور بانوان فرمانداری عباس‌آباد

بانوان نقش اساسی در افزایش بصیرت خانواده دارند

مسئول امور بانوان فرمانداری عباس‌آباد گفت: خانواده نقش اساسی و محوری در جامعه برعهده دارد و نقش بانوان هم در این کانون برجسته است.
کد خبر: ۱۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 06 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، رویا حامد نژاد در نشست برنامه‌ریزی میلاد کوثر و هفته بزرگداشت مقام زن که در فرمانداری عباس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زندگی ما است، این بانوی بزرگوار در عرصه‌های مختلف از جمله؛ اجتماعی، خانوادگی و سیاسی فعالیت داشتند و نقش مهمی ایفا کردند. 

وی افزود: خانواده نقش اساسی و محوری در جامعه برعهده دارد و نقش بانوان هم در این کانون برجسته است. 


مسئول امور بانوان فرمانداری عباس‌آباد خاطرنشان کرد: نقش مادری و همسری برای بانوان باید در اولویت باشد بعد عرصه اجتماعی، بانوان با زمان‌بندی مناسب می توانند در هر دو عرصه به خوبی فعالیت کنند. 


حامد نژاد برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی را مهم دانست و گفت: باید تلاش کنیم در جامعه بر اساس یک الگوی رفتاری مناسب پیش رویم. 


وی به سبک‌های غلط زندگی اشاره کرد و ادامه داد: توجه افراطی به فرزندان و مهیا کردن همه امکانات برای آنها، دامنه تحمل‌شان را پایین می آورد و سبب می شود در زندگی آینده با مشکل مواجه شوند، امروزه سبک زندگی عوض شده و باید به جوانان آموزش دهیم تا آنها موفق‌تر از ما زندگی کنند. 


مسئول امور بانوان فرمانداری عباس‌آباد تصریح کرد: بزرگداشت مناسبت‌ها برای این است که بتوانیم در جامعه موثر باشیم، فقط موفقیت در زندگی خودمان مهم نیست بلکه باید تجربه‌های خود را به دیگران منتقل کنیم. 


حامد نژاد بیان کرد: میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س) و هفته زن در نوروز می تواند فرصتی باشد تا از حضور گردشگران در شهرستان عباس‌آباد استفاده کرده و با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... در انتقال فرهنگ شهرستان اثرگذار باشیم. 


وی به برنامه‌های اجرایی هفته زن اشاره کرد و گفت: جشن بزرگ میلاد کوثر، تجلیل از زوجین موفق شهرستان، تجلیل از بانوی موفق، افتتاح طرح خود اشتغالی بانوان سرپرست خانوار، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و ... از جمله برنامه‌های اجرای هفته بزرگداشت مقام زن در شهرستان عباس‌آباد خواهد بود.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار