مشارکت۸۲ درصدی مردم شهرستان شبستر در انتخابات

فرماندار شهرستان شبستر از مشارکت۸۲ درصدی مردم شهرستان شبستر در تجلی حماسه حضور مردم شهرستان شبستر در انتخابات هفتم اسفند خبرداد. ...
کد خبر: ۱۹۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 01 March 2016
به گزارش شبسترنیوز سید سعید کاشانی فرماندار شهرستان شبستر با تقدیر از حضور پرشور  و حماسی مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند‌ماه ،گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات ۸۲ درصد بوده است.

کاشانی افزود: مردم شهرستان شبستر با مشارکت حداکثری و حماسه ساز خود در پای صندوق‌های اخذ رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزوده و ثابت کردند که به خون شهدا، آرمان‌های امام، آرمان‌های انقلاب ، نظام و مقام معظم رهبری وفادار هستند.

فرماندار شهرستان اظهار داشت:در حوزه انتخابیه شبستر ۹۷۶۶۰ نفر واجد شرایظ شرکت در انتخابات ۷۸۸۸۴ نفر در ۱۱۳ شعبه رأی که ۵۳ شعبه در بخش مرکزی ، ۳۹ شعبه در بخش صوفیان و ۲۱ شعبه در بخش تسوج که ۱۰ مورد نیز از جمع آنها به طور سیار بودنددر انتخابات شرکت نمودند.

گفتنی است شهرستان شبستر با گستره ۲۷۵۰ کیلومترمربعی و حدود۱۲۵هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده که در این دوره ۱۶ داوطلب به رقابت پرداخته که در دور اول انتخابات خانم آقاپور علیشاهی  با ۱۲۳۱۴ رای و آقای علی علیلو با ۸۵۱۱ رای حائز اکثریت آرا شده و در مرحله دوم انتخابات به رقابت خواهند پرداخت .


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار