الماس نتراشیده کرج کجاست؟

کد خبر: ۱۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 06 April 2015
شهردار منطقه یک کرج گفت: اسلام‌آباد باید از محرومیت خارج شود.
مصطفی خدابین به ایسنا گفت: عقب ماندگی‌هایی درمنطقه اسلام آباد کرج وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عملیاتی برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: هرچند طی چند سال گذشته شهرداری اقدامات مناسبی برای رفع معضلات ساکنین این منطقه انجام داده ولی امکانات و زیرساخت‌های کنونی اسلام‌آباد تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و درشأن ساکنان نیست .
وی افزود: رساندن ساکنان اسلام‌آباد به حقوقشان از اهداف اصلی شهرداری منطقه یک است و تا کنون اقدامات مناسبی دراین زمینه صورت گرفته است .
خدابین ادامه داد: منطقه اسلام‌آباد در مجموع 170 هکتار وسعت دارد که واحدهای مسکونی آن در متراژهای کوچک و به اصطلاح ریزدانه احداث شده‌اند.
این مسئول گفت: منطقه زورآباد(اسلام‌آباد) یک ششم ازبافت فرسوده کرج را به خود اختصاص داده است.
خدابین ابراز کرد: طی 20 سال گذشته حدود چهارهزار واحد مسکونی اسلام‌آباد تملک و خریداری شده و ساکنان آن پس از فروش واحدهای خود درسایر مناطق کرج ساکن شده‌اند .
شهردار منطقه یک کرج گفت:این چهار هزار واحد حدودا 70 هکتار از مجموع 170 هکتاری اسلام‌آباد را شامل می‌شود .
وی اظهار کرد: ازآنجایی که اسلام‌آباد به نوعی سکونتگاهی خودرو و غیر رسمی محسوب می‌شود اکثر واحدهای مسکونی آن بدون توجه به اصول ساختمان‌سازی و بدون دریافت مجوز ساخته شده‌اند
وی ادامه داد: بسیاری از این واحدهادر طول دهه‌های گذشته سست وآسیب دیده‌اند و نیاز به بازسازی و بهسازی دارند .
خدابین تصریح کرد:طی چند سال گذشته شهرداری اقدامات مناسبی برای جلب اطمینان و اعتماد ساکنان این منطقه صورت داده و درحوزه خدمات‌رسانی بسیار مناسب عمل کرده است .
وی از جمع‌آوری آب‌های زیرسطحی ،ارتقای سیستم جمع‌آوری زباله ،پلمپ ضایعات فروشی‌ها، تعریض و آسفالت معابر و خیابان‌های این منطقه ،پله‌گذاری در تمامی معابرشیب‌دار به عنوان بخشی از اقدامات شهرداری در طول سال‌های اخیر نام برد .
شهردار منطقه یک ابراز کرد: بدون شک اقدامات صورت گرفته باعث می‌شود ساکنان این منطقه به این اطمینان برسند که مسئولین به آنها نیز همانند ساکنان سایر مناطق کرج اهمیت می‌دهند و رفاه و آسایش آنان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند .
وی ادامه داد: برخلاف تصور برخی اسلام‌آباد از نظرشهرداری منطقه‌ای با پتانسیل‌های فراوان است و به نوعی الماسی محسوب می‌شود که هنوز تراشیده نشده است .
وی در پایان گفت: با مشارکت مردم و سرمایه گذاران و تلاش مسئولان درآینده‌ای نزدیک شاهد به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های این منطقه از طریق اجرای طرح‌های مناسب خواهیم بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار