زباله در شهر؛ شورای محمودآباد به‎دنبال شهردار

در حالی که مشکلات شهری از جمله زباله درسطح محمودآباد به‌وضوح دیده می‎شود، دست‌اندرکاران شهری به‎جای حل این معضلات به‎دنبال فعالیت‎های دیگری در آستانه سال نو هستند، این‎بار شورای شهر محمودآباد به‎دنبال تغییر شهردار است.
کد خبر: ۱۸۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰ 28 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، در روزهای گذشته و در تب داغ تبلیغات انتخاباتی، شایعه‌ای در حد واقعیت در شهر پیچید که استیضاح شهردار در روز شنبه انجام می‎شود، اما طبق شنیده‌ها در جلسه آغاز هفته جاری، اعضای شورا به جمع‌بندی یا حد نصاب رأی‌گیری نرسیدند و نشست آنها بدون خروجی پایان یافت.

از طرفی، شهرداری محمودآباد نیز وظیفه ذاتی خود را به‌درستی انجام نداده و دردسر و مشکلات آن متوجه شهروندان می‎شود، نمونه بارز آن جمع شدن زباله‌های فراوان در مرکز شهر کنار پل بزرگ خیابان آزادی است که توجهی به آن نمی‎شود.

منظره نازیبا سبب دل‌آزردگی شهروندان و رهگذرانی است که از روی پل عبور می‌کنند، در حاشیه این رودخانه نیز هیچ برنامه‌ای برای زیباتر شدن و جذب گردشگر ندارد، حال با توجه به نزدیک شدن ایام پایان سال و حضور مسافران بی‌شمار نوروزی به این شهرستان ساحلی، از مجموعه شهرداری و شورای شهر محمودآباد می‌خواهیم که اختلافات و تغییر شهردار را کنار گذاشته و با همدلی و مشارکت همگانی در زیبایی شهرمان بکوشند.

امید است که تغییر و تحولات در حوزه شهری محمودآباد با هدف عمران و آبادی انجام شده و این‌همه عقب‌ماندگی موجود در شهر را از هر منظری جبران کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار