پس از اعلام رسمی نتیجه انتخابات منتشر شد

پیام های تقدیر کاندیداهای شرق مازندران از حضور پرشور مردم در حماسه هفتم اسفند

پس از پایان رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران و مشخص شدن نماینده جدید منطقه، پیام‌هایی در تقدیر از مردم توسط برخی کاندیداها منتشر شد.
کد خبر: ۱۸۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 27 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، با پایان یافتن رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه و مشخص شدن منتخب جدید مردم شرق مازندران برای دوره جدید، برخی از کاندیداها با انتشار پیامی نسبت به حضور پرشور مردم و خلق حماسه‌ای دیگر از آن ها تقدیر کردند.
 

علی محمد شاعری که توانست با جلب اقبال عمومی و حمایت مردم شرق مازندران به عنوان منتخب مردم این حوزه برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزیده شود، با انتشار پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

 

وی در پیام خود همچنین توجه به مدیریت جهادی در انجام امور را مورد تأکید قرار داد و با یاری طلبیدن از همه اقشار خواستار کمک همه جانبه برای حل مسائل و مشکلات موجود در مسیر سخت پیش رو شد.

 
در ادامه متن این پیام که در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده است را مطالعه کنید:
 
 

همچنین احمدعلی مقیمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی نیز که نتوانست در این دوره به مجلس راه یافته و در رقابت با کاندیداهای دیگر در جایگاه سوم قرار گرفت در پیامی از حضور مردم تقدیر کرد و به منتخب جدید مردم نیز تبریک گفت که متن آن در ادامه می‌آید.

 
« ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

حضور حماسه آفرین شما در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد.

اینک بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حماسه آفریدید و همه توطئه‌های دشمنان انقلاب را ناکام ساختید.
یقیناً پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی و حاکمیت به شمار می‌آیید.

اینجانب به سهم خود از این حضور غرور آفرین تقدیر و تشکرمی‌کنم وبه شادی برآستان لطف الهی سجده شکر به جای می‌آورم و با احترام به خواست و تشخیص شما مردم عزیز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این انتخابات به منتخب مردم در این انتخابات نیز تبریک می‌گویم.

احمدعلی مقیمی
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی»

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار