کاهش واردات کالای غیرنفتی به بنادر هرمزگان

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد شناورهای ورودی به بنادر هرمزگان نسبت به مدت مشابه پارسال ۹درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۸۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم ایدنی در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت  ۲۵ هزار و ۶۵۶ فروند شناور وارد بنادر استان شده است.
 
وی اظهار کرد: از این میزان، چهار هزار و ۱۰۳ فروند شناور بالای هزار تن و ۲۱ هزار و ۵۵۳ فروند از کشتی های پهلو گرفته در بنادر تجاری هرمزگان، زیر هزار تن وزن داشته اند.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۱ میلیون و ۲۲۱ هزار تن کالای غیرنفتی از طریق بندر شهید رجایی به خارج از کشور صادر شده است.
 
ایدنی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۸ میلیون و ۱۷۶ هزار تن کالای غیرنفتی وارد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد کاهش یافته است.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه حجم ترانزیت کالای غیرنفتی بیش از ۳ میلیون و ۸۲۶هزار بوده است، تصریح کرد: حجم کابوتاژ این کالاها را  هم بیش از ۸ میلیون و ۲۴۸ هزار تن می باشد.
 
ایدنی در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۹۴۱ هزار و ۸۹۸ تن کالای غیرنفتی هم از طریق بنادر تجاری هرمزگان ترانشیپ شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار