بهره‌ برداری از شبکه آبرسانی روستاها

رئیس آب و فاضلاب روستایی تویسرکان با اشاره به بهره‌برداری از شبکه آبرسانی روستای آرتیمان و چاه دوم روستای مالیچه به زودی، اعتبار صرف شده برای این دو پروژه را یک‌میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 24 February 2016
رئیس آب و فاضلاب روستایی تویسرکان با اشاره به بهره‌برداری از شبکه آبرسانی روستای آرتیمان و چاه دوم روستای مالیچه به زودی، اعتبار صرف شده برای این دو پروژه را یک‌میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش فارس،محمد‌رضا ترکاشوند اعتبارات استانی مصوب آبفار روستایی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان را مبلغ 657 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار کرد: از این مجموع 260 میلیون تومان برای احداث، توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی، 120 میلیون تومان برای تأمین آب آشامیدنی روستاها و بالغ بر 277 میلیون تومان برای کلرزنی مصوب شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار مجتمع‌های آبرسانی اشترمل، لامیان و کارخانه از اعتبارات ملی است، ادامه داد: به منظور تعویض شبکه مجتمع لامیان پیمانکار انتخاب شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی تویسرکان به اخذ مجوز حفر چاه برای روستاهای ولاشجرد، آروزوج، وردآورد علیا و سفلی و سهام‌آباد اشاره کرد و گفت: به دنبال مجوز حفر چاه در روستای باباپیرعلی نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه آبرسانی روستای آرتیمان با بیش از 12 کیلومتر آماده آبگیری است، بیان کرد: برای شبکه آبرسانی این روستا بالغ بر یک‌میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

ترکاشوند از حفر و تجهیز چاه دوم آب شرب روستای مالیچه با هزینه اعتبار 150 میلیون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: شبکه آبرسانی روستای آرتیمان و چاه دوم روستای مالیچه به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت هشت مجتمع آبرسانی در روستاهای تویسرکان گفت: مجتمع‌های ترمیانک، جرا، قلی‌لاله، دارانی سفلی و علیا، نقده، اشترمل، میانده و کارخانه روستاهای زیرمجموعه خود را پوشش می‌دهند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی تویسرکان با اشاره به وجود 17 چشمه و چهار قنات در تویسرکان گفت: بقیه آب شرب روستاها از چاه تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال به 12 روستا آبرسانی سیار داشتیم، گفت: امسال نوبت‌بندی در بسیاری از روستاها داشتیم؛ اما به خاطر مدیریت مصرف، اقدامات فرهنگی و آگاه شدن مردم در راستای مصرف بهینه، نیاز به آبرسانی سیار در روستاها کاهش یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار