آغاز موج انصراف‌ها در میان اصولگرایان/ آیا نسیم خوش وحدت وزیدن گرفته است؟

از روز گذشته موج انصراف تعدادی از کاندیداهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی در حوزه قزوین، البرز و آبیک آغاز شده است.
کد خبر: ۱۸۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 22 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی ، کناره‌گیری تعدادی از کاندیداهای جریان اصولگرایی در استان به نفع یک کاندیدای خاص آغاز شده و حال باید دید که آیا این نسیم وحدت وزیدن گرفته است؟

در شرایطی که از مدتها پیش فضای عمومی جامعه  خواستار وحدت در جریان اصولگرایی و وحدت میان این کاندیداها بود، از روز گذشته 3 کاندیدای اصولگرا از ادامه رقابت انصراف داده اند و حال باید دید که در روزهای پیش رو تغییرات انتخاباتی به کدام سمت حرکت خواهد کرد.

روز گذشتده شکراله طاهری و مهرزاد بهرامی زیارانی از کاندیداهای آبیکی این دور از انتخابات به نفع سید مرتضی حسینی از گردونه رقابت‌ها خارج شدند.

امروز نیز در ادامه این موج از انصراف ها که در راستای وحدت صورت گرفت، علی طاهری متین دیگر کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حضور در عرصه انصراف داده و به نفع سید مرتضی حسینی کناره گیری کرد.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که موج انصراف ها به نفع سید مرتضی حسینی ادامه خواهد داشت و در روزهای آینده نیز شاهد کناره گیری برخی افراد در این جریان خواهیم بود.

فارغ از اینکه این افراد چه میزانی از آرا را به خود اختصاص می‌دادند، این انتظار وجود دارد که کاندیداهای شاخص تر اصولگرا نیز بر نتیجه ائتلاف تمکین ورزند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار