نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد:

برخی به جایگاه جامعه مدرسین لطمه وارد می کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جامعه مدرسین اصلاح طلبی را قبول ندارد گفت:برخی به جایگاه جامعه مدرسین لطمه وارد می کنند.
کد خبر: ۱۸۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲ 22 February 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام محمد رضا آشتیانی در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد صادقیه قم با اشاره به اینکه در اسلام به تعبد توصیه های بسیاری شده است اظهار داشت: ارتباط انسان با خالق نماز است اگر یک انسان نماز را به طور دائمی به پا دارد کسی نمی تواند او را از خداوند جدا کند.

وی افزود: یکی دیگر از مسائل مهم در زندگی تقوا است اگر در مسائل دنیایی تقوا نباشد امکان ندارد که کسی سالم بماند امروز مشکلات اجتماعی بسیار در جامعه وجود دارد که می توان به افزایش طلاق اشاره کرد که ریشه در همین تقوا پیشگی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اطاعت از رهبر معظم انقلاب را یک وظیفه دانست و گفت: دشمنان برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی کرده اند و رسانه های خود را به کار گرفته اند تا در این دو انتخابات تاثیر گزار عمل کنند و حتی در این راستا از برخی کاندیداها حمایت می کنند.

وی ادامه داد: کار در مجلس به دلیل تاثیر گزاری و اختیارات نمایندگان بسیار مهم است و این نقش مهم را در جریان اجرای برجام به خوبی می شود مشاهد کرد.

حجت الاسلام آشتیانی تاکید کرد: در جریان مذاکرات برخی فقط از خوبی های برجام می گفتند در حالی که این موضوع معایب فراوانی نیز داشت یکی از این معایب مسئله بازرسی ها بود که در این راستا امتیازات بسیاری داده ایم و هر لحظه هر کجا را که بخواهند می توانند بازدید کنند که کمیسیون برجام در مجلس این موضوع را بارها بررسی کرد.

وی اضافه کرد: امروز اگر دشمن نمی تواند به ایران حمله کند به دلیل قدرت دفاعی ما است قدرت تسلیحاتی ایران تا به امروز بازدارنده عمل کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس ابراز داشت: دشمنان قلب راکتور اراک که بسیار مهم بود را خارج کردند و داخل آن سیمان ریختند که مجلس بارها بر روی این موضوعات بحث و گفتگو کرد و در اخر به صورت مشروط برجام را پذیرفت زیرا معایب بسیار بود.

وی عنوان کرد: سرنوشت ۲۵ ساله ایران در عرض ۲۰ دقیقه تغییر کرد و از این رو می توان گفت که مجلس بسیار مهم است و با مسائل سرنوشت ساز کشور سر و کار دارد.

آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود اتفاقات رخ داده در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همچنین انتخاب وی به عنوان نماینده منتخب جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: ما جایگاه جامعه مدرسین را قبول داریم و بسیار نیز مهم است اما اتفاقاتی رخ داد که خوشایند نبود و به همین دلیل بنده از لیست جامعه خارج شدم.

وی ادامه داد: برخی رسانه های خاص در قم این موضوع را بزرگ کرده اند و می گویند اصولگرایان در مقابل جامعه مدرسین ایستاده اند و لیست جداگانه ای داده اند در حالی که اینگونه نیست.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه جامعه مدرسین اصلاح طلبی را قبول ندارد اضافه کرد: جامعه مدرسین از گذشته اصولگرا بوده و در حال حاضر نیز حوزه علمیه قم و حتی مراجع تقلید نیز اصولگرا هستند  اما برخی به این نهاد مهم لطمه می زنند ولی به دلیل اینکه آبروی جامعه مدرسین به خطر نیفتد بنده کاری انجام نمی دهم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کارهای انجام شده و عمرانی های صورت گرفته در گذشته برای استان قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یکی از مسائل مهم شیرین شدن آب قم بود که در این راستا زحمات و پیگیری ها بسیاری انجام شده و بودجه های فراوانی نیز گرفته شد تا تنها ۶۰ کیلومتر تونل در دل کوه زده شود اما این امید وجود دارد که با پایان سد کوچری و رفع نواقص موجود آب کل قم به زودی شیرین شود.

آشتیانی که در جمع نمازگزاران مسجد صادقیه شهرک صادقیه سخن می  گفت یکی از برنامه های مهم اصولگرایان را معیشت مردم دانست و خاطر نشان ساخت: اصولگرایان بر روی این موضوع توافق دارند که به معیشت مردم در مجلس آینده توجه زیادی شود و حتی برخی به دنبال قطع یارانه مردم هستند که در مقابل این موضوع نیز خواهیم ایستاد زیرا بسیاری از خانواده ها با پول یارانه زندگی می کنند.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار