مهم‌ترین اولویت امسال حفظ همدلی است

کد خبر: ۱۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 04 April 2015
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مهم‌ترین اولویت امسال مسئولان حفظط وحدت و همدلی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در نشست نوروزی مدیران این استان که در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد طی سخنانی بر وحدت و همدلی بیش از پیش مسئولان تأکید کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را با تدبیر نامگذاری کردند که لازم است مدیران در دستگاه‌های مختلف این مهم را مهم‌ترین اولویت خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه همیشه حفظ وحدت و همدلی سبب پیشرفت و توسعه کشور شده است ادامه داد: مسئولان باید شعار امسال را در رأس امور خود قرار دهند و با تلاش بیشتر به سمت خدمتگزاری مردم گام بردارند.
حسینی همدانی گفت: اولویت قرار دادن این شعار در کارها سبب می‌شود که بتوانیم مشکلات و کمبودها را بهتر و  شایسته‌تر برطرف کرده و به سمت توسعه و آبادانی این استان پیش برویم.
امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود بازدیدهای نوروزی مسئولان را در اولین روز کاری یک سنت حسنه دانست و ادامه داد: امیدواریم تمامی مسئولان با اولویت قرار دادن شعار امسال بتوانند مسیرهای خدمات رسانی به مردم را بیش از سال‌های گذشته در این استان فراهم کنند.
در این نشست صمیمی نمایندگان مجلس، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان و همچنین استاندار و معاونان ایشان نیز حضور داشتند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار