معاون آموزش و پرورش مازندران

هنرستان های مازندران تولیدی می شوند

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران، تولیدی کردن هنرستان‌ها را از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد.
کد خبر: ۱۸۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 21 February 2016
به گزارش تانباک مازندران، اسفندیار نظری افزود: تولیدی کردن هنرستان‌ها در کنار آموزش یکی از برنامه‌های مهم فنی و حرفه‌ای است که رتبه اول این بخش را کسب کردیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب‌شده در معاونت متوسطه آموزش‌وپرورش ادامه داد: کسب رتبه دوم کشور درزمینهٔ برون‌سپاری و رتبه سوم در امتحانات نهایی از دیگر توفیقات است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با هدایت تحصیلی ۴۳.۵ درصد دانش‌آموزان در بخش فنی و حرفه‌ای و کاردانش و ۵۶.۵ درصد در شاخه‌های نظری، ریاضی و معارف انسانی رتبه اول را در کشور کسب کرده‌ایم.

نظری به سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش اشاره و اضافه کرد: آنچه رویکرد جدید ما در تحویل بنیادین و اجرای عملیاتی این سند، تحقق سه شعار مهم توسعه متوازن، کیفیت‌بخشی و پژوهش محوری در رویکرد آموزش‌وپرورش نوین و بالنده است.

معاون آموزش‌وپرورش مازندران تصریح کرد: اگر قرار است ایران در افق ۱۴۰۴ در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد، اساس تعلیم و تربیت با رویکرد دانش‌آموز خلاق، مبتکرو نقاد را باید در دستور کار قرار دهیم و دانش‌آموزان در کنار دروس تئوری باید یک مهارت را یاد بگیرند.

نظری با اشاره به اینکه در سه درس عربی علوم انسانی، جبرو احتمال و حسابان از میانگین کشوری رتبه پایین‌تری داریم تصریح کرد: تلاش می‌شود این نقاط ضعف برطرف شود و دانش‌آموزان به نحو احسن هدایت تحصیلی شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار