تند باد شدیدی ایوان را درنوردید

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: به علت وجود شرایط فشاری در سطح زمین، وزش باد شدید در نقاط مختلف این استان حکم فرماست به طوری که در 24ساعت گذشته حداکثر سرعت وزش باد در ایوان به 70 کیلومتر بر ساعت رسید.
کد خبر: ۱۸۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 20 February 2016
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام با بیان اینکه سرعت وزش باد در شهر ایلام 60 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است، اظهار کرد: هر چند هوای استان از فردا بهتر می شود اما با شروع مجدد وزش باد شدید از روز دوشنبه، شاهد استقرار سامانه بارشی همراه با وزش باد خواهیم بود.
وی یادآور شد: سرعت وزش شدید باد احتمال آسیب رساندن به سرشاخه های درختان و تاسیساتی چون تیرهای چراغ برق را بدنبال خواهد داشت و باعث نفوذ گرد و غبار در نقاط مختلف استان می شود.
میهن پرست افزود: ورود سامانه جدید بارشی همراه با بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق است که از دوشنبه تا چهارشنبه در آسمان این استان مستقر است و کاهش محسوس دما را در پی دارد و در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.
وی تاکید کرد: اخطارهای لازم در خصوص سامانه بارشی جدید به منظور آگاهی و آمادگی مسئولان صادر می شود.شرایط فشاری در سطح زمین، وزش باد شدید در نقاط مختلف این استان حکم فرماست به طوری که در 24ساعت گذشته حداکثر سرعت وزش باد در ایوان به 70 کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار