دوستداران محیط زیست این شماره را حفظ کنند

سامانه 1540 برای اطلاع رسانی تخلفات زیست محیطی

اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در اطلاعیه ای از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موضوع را به سامانه تلفنی1540 اطلاع دهند. هرگونه تماس با این سامانه تلفنی 24 ساعته کاملا رایگان است.
کد خبر: ۱۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 04 April 2015

اداره کل حفاظت محیط زیست استان در اطلاعیه ای از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی موضوع را به سامانه تلفنی 1540 اطلاع دهند.

به گزارش تابناک اردبیل، در این اطلاعیه یادآوری شده است که هرگونه تماس با این سامانه کاملا رایگان است و این سامانه به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیام های محیط زیستی مردم است.

با توجه به اینکه یکی از مسئولیت‌های سازمان حفاظت محیط زیست توسعه ارتباط با مردم از راه‌های گوناگون است ، دلسوزان و علاقه مندان به محیط زیست می توانند هنگام تماس سامانه تلفنی 1540 ، در سریع ترین زمان ممکن تخلفات زیست محیطی را به دستگاه مسئول اطلاع دهند.

شکار غیر مجاز حیات وحش ، مشکلات و گرفتاری های که برای حیوانات وحشی ایجاد شده است ، حمله حیوان وحشی به محل زندگی ، قاچاق حیات وحش و تخریب محیط زیست از جمله مواردی است که مردم می توانند از طریق شماره تلفن 1540 به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اطلاع دهند تا تمهیدات لازم برای حل مشکلات و برخورد با متخلفان از سوی این اداره کل انجام شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار