نماینده ولی فقیه در استان البرز:

ایران آمریکا را به سخره گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های غربی بار دیگر ثابت کرد که رهبری ایران و ملت ما هرگز زیر بار ذلت و زورگویی و فشارهای دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌روند.
کد خبر: ۱۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 03 April 2015
نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری و به امامت آیت‌الله سید محمد‌مهدی حسینی‌‌همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل مهم داخلی و خارجی اشاره کرد.
حسینی‌همدانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌خواهند به همه بفهمانند که به جز آنها کسی توان دسترسی و یافتن دانش و علوم جدید را ندارد، اما جوان ایرانی بدون حمایت هیچ کشوری به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافتند.
وی تصریح کرد: توان و دانش هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، قدرت پوشالی آمریکایی‌ها را به سخره گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های غربی بار دیگر ثابت کرد که رهبری ایران و ملت ما هرگز زیر بار ذلت و زورگویی و فشارهای دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌روند.
آیت‌الله حسینی‌همدانی تاکید کرد: ما باید بپذیریم که دشمنی آمریکا و غرب با ملت ایران به پایان نمی‌رسد و آنها در دوره‌ای تمرکز خود را برای تغییر نظام سیاسی ایران قرار دادند.
وی افزود: غربی‌ها نمی‌خواهند و نمی‌خواستند ما به دانش هسته‌ای دست یابیم، اما جوانان ایرانی و دانشمندان ما حتی با جان خود این موفقیت را تثبیت کردند.
امام جمعه کرج بیان داشت: هیچ کس حق ندارد که تلاش دانشمندان هسته‌ای ایران را نادیده بگیرد و اگر کسی به این فکر باشد، به طور قطع به اسلام و شهدا خیانت کرده است.
حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به مواضع خصمانه سران کاخ سفید علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: بلافاصله پس از توافقات هسته‌ای اوباما کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده و مطالبی را مطرح می‌کند که نشانه شیطنت او است.
وی تاکید کرد: غربی‌ها هرگز نمی‌توانند مانع پیشرفت هسته‌ای ایران و یا هر پیشرفت و توسعه‌ای شوند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به تنش در یمن و دخالت عربستان در  این کشور اشاره کرد و گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی به شدت از قدرت ایران هراس دارند و آمریکایی‌ برای اطمینان دادن به عربستان، مجوز حمله به یمن را برای آنها صادر کرد.
حسینی‌‌همدانی در پایان تصریح کرد: حمله به یمن در جهت تامین منافع آمریکا انجام شده و اساسا عربستان تنها دست به کارهایی می‌زند که منافع آمریکا تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار