معادله انتخابات اردبیل پیچیده تر شد

احد بیوته در آستانه تایید صلاحیت قطعی

منابع موثق به تابناک اردبیل گزارش دادند که احد بیوته مجری و هنرمند محبوب تئاتر و تلویزیون در آستانه تایید صلاحیت قطعی قرار دارد و تقریبا هیچ مشکلی برای حضور در صحنه رقابت های انتخاباتی ندارد. بازگشت این هنرمند مردمی و محبوب به عرصه رقابت های انتخاباتی بدون شک ...
کد خبر: ۱۸۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 15 February 2016

منابع موثق به تابناک اردبیل گزارش دادند که احد بیوته مجری و هنرمند محبوب تئاتر و تلویزیون در آستانه تایید صلاحیت قطعی قرار دارد و تقریبا هیچ مشکلی برای حضور در صحنه رقابت های انتخاباتی ندارد.

احد بیوته که خود را برای ورود به مجلس از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین آماده می کند، در مراحل اول و دوم به ترتیب توسط هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شده بود اما در مرحله اعلام تایید صلاحیت شده ها از طرف شورای محترم نگهبان ، اسم او در میان تایید صلاحیت شده ها نبود. با این حال از آنجایی که وی قانونا حق اعتراض داشت ، گویا صحبت های بیوته مورد رسیدگی قرار گرفته و به زودی حکم تایید صلاحیت وی اعلام خواهد شد.

بازگشت این هنرمند مردمی و محبوب به عرصه رقابت های انتخاباتی بدون شک خیل دوستدارانش را خوشحال خواهد کرد و باعث پیچیده تر شدن و رقابتی تر شدن انتخابات در حوزه انتخابیه مرکز استان می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
با عرض سلام و احترام
اولا بنده سایت تابناک را رسانه ای بی طرف در اتخابات اتی میدانم و امیدوارم که همیشه ب همین منوال ادامه دهد
ثانیا مردم اردبیل در درجه ای از درک سیاسی قرار گرفته اند که تشخیص دهند رجال سیاسی و رجال هنری کارامدی متفاوتی دارند.و شرح وظایف نمایندگی کدام افراد را می طلبد.
زابلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
امام فرمودند مجلس عصاره فضایل ملت است ...
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
دقیقا بر مبنای چه آماری میگین هنرمند مردمی و محبوب....واقعا قصد تبلیغ دارین؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
با سلام خدمت تمام عزيزان وخسته نباشید خدمت اونایی که واقعا به فکر و پیشرفت شهرمون هستن.امیدوارم که همه متوجه این موضوع باشیم که بهترین سیاست اونیه که توش از هر قشری باشه مثل هنر .کسی که به واسطه هنر با اقشار مختلف جامعه نشست و برخاست داشته باشه مطمئنا درکش از کمبود های جامعه بهتر از اونی خواهد بود که فقط به پشت میز نشستنش افتخار میکنه
معلم بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
با تاکيد بر حفظ و ارتقاء شأن هنرمندان و تائيد ارزش بازيگران تياتر و سينما ...
آيا اگر مردم تبريز و اصفهان ....
مدیر پایگاه تابناک اردبیل: بفرمایید از خودشان سئوال کنید
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
الان شنیدم ...
مدیر پایگاه آقای یاسین انسانی که در این دوره و زمانه سخت به جای ... شجاعت شفافیت و مسئولیت پذیری  را دارد شایسته دیدگاه شما نیست.  کمی منصفانه  نگاه کنید   
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
خدا را شكر كه انساني فاضل و دانشمند و لايق كه بتواند براي استان اردبيل مثمر ثمر باشد در حال تائيد شدن است!؟
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
سلام - ضعف قانون مانع حضور چهره هاي سياسي و اقتصادي لايق در كانديدا توري شده است - لذا افراديكه به هر طريق ممكن در فعاليتهاي خدماتي مثل استانداري و شهرداري و بهزيستي و كميته امداد و.. و يا فرهنگي مثل آموزش و پرورش و صدا و سيما و مداحي و شاعري و ...با استفاده از امكانات ملي ، اسم و رسمي به هم زده اند از غفلت تعريف نمايندگي مجلس در جامعه استفاده كرده و فعلا تلاش ميكند انتخاب گردد و..
اينكه تحصيلات و تجربياتش ميتواند در مسئوليت نمايندگي مجلس به كمكش بيايد فعلا پاسخگو ندارد و ارزياب كننده اي هم ندارد لذا نمايندگي ها معمولا يكدوره اي شده و استان هاي محروم آسيب ميبينند -
تائيد هركدام از رد صلاحيت شده ها ، بسته به جايگاه اجتما عي اش ميتواند موج جديدي در انتخابات ايجاد كند .
حقبگو دربه ضررت باشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
جای حیرت و غیرت خالی .
زابلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
تابناک این کاندیدا را تبلیغ میکند به همین خاطر کامنت های منتقدانه را به نفع ایشون سانسور می کنه.
واقعا ادعای بی طرفی شما کاملا معلوم شد و مطمئنا شما این کامنت را هم مثل باقی کامنت ها منتشر نخواهید کرد .واقعا قصد شما از این مهندسی نظرات چیه ؟
چرا برخی مطالب علیرغم اینکه کمانت خورش زیاده منتشر نمی کنید و بعضا در شرایط مشابه چون کگامنت ها با قصد شما همخوانی داره منتشر می کنید و الان هم کامنت ها خلاصه به سبک تابناک و به نفع این کاندیدا می شده ؟؟؟؟؟؟؟
متاسفم برای رسانه ای که ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: این سایت اولین رسانه ای بود که خبر رد صلاحیت ایشان را منتشر کرد و اخلاقا اولین رسانه ای است که تلاش می کند خبر تایید صلاحیت ایشان را منتشر کند در ضمن   بی طرفی به معنای اجازه به افراد ناشناس برای ترور شخصیت و تهمت و غیبت نیست و رسانه به در برابر فرد مورد هتک حرمت گرفته مسئول است و فرد افترا زننده هم از طریق پلیس فتا به راحتی قابل شناسایی و پیگیرد است پس ما به مسئولیت خود در قبال رسانه ، فرد نظر دهنده و فرد مورد بحث عمل می کنیم  
سمندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
ایا یک هنر مند نمی تواند سیاسی یا یک مدیر خوب باشد؟لطفا انهایی که اصلا شناختی از اقای بیوته ندارن نظر ندهندخیلی از شخصیت های سیاسی امروز اتفاقا اهل یک هنر می باشند.اقای حداد عادل یک نویسنده و... می باشد واهل سیاست هم می باشد.یا دهها شخصیت دیگر....اتفاقا این هنرمندان با استفاده از هنرشون می توانند خیلی موفق تر هم باشند..
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
درست مثل شما آقای ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: با توجه به ثبت آی پی شما در سیستم اطلاعات هویت شما به راحتی از طریق پلیس فتا قابل شناسایی است
لطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
باسلام وخسته نباشید.بیایید واقع بین باشیم .در مورد هنر و آقای بیوته این رو در نظر داشته باشیم.معمولا اکثر مردم از طریق رسانه ها اعم از تلویزیون و رادیو و روزنامه به اتفاقاتی که پیرامون ماو شهرمون و کشورمان اتفاق می افته پی میبریم پس اهالی رسانه چند قدم از من و شما و مسئولان جلوتر هستند اونا در بطن ماجرا ها قرار دارند اگر تلاش اونا برای رساندن مسائل جامعه به ما نباشه کلا بیخبر خواهیم بود چه کار های مثبتی که اونا کردن ولی ما ها بیخبر بودیم کاندید خوب و لایق اونی هستش که از بطن جامعه بلند شده باشه
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
در کشور ما با کمال تاسف این رسم شده است که افرادی که بخاطر فعالیت هایی که در یک حوزه انجام داده و در بین مردم بخاطر همان فعالیت محبوبیت پیدا می کنند مثلا یکی در زمینه ورزشی قهرمان می شود و مردم بخاطر کسب مقام قهرمانی به این فرد احترام می گذارند و فرد مذکور محبوبیت پیدا می کند یا دیگری در زمینه تاتر و ... محبوبیت پیدا می کند و چون این گونه افراد می بینند که در بین اقشار مردم محبوبیت دارند به فکر فعالیت های سیاسی... همچون نمایندگی و شورای شهر می افتند و به نوعی از این اعتماد مردم و محبوبیت خود در بین همشهریان استفاده می کنند. امیدوارم مردم فهیم و با بصیرت و همشهریان گرامی افرادی که متخصص در زمینه فعالیت سیاسی و تجربه کاری کافی در این زمینه دارند را انتخاب نمایند
رستم اکرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
با سلام
امیدواریم هر چی خیر و صلاح استان اردبیل هست بر سرش بیاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
چه پيچيدگي مشکلي با حضور اين بازيگر پيش خواهد آمد واي..........
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: آرای مغان تقسیم شد این یه نمونه اش !
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
اگه عرضه داری کامنتای منو منتشر کن آقای شجاع در منطق شما منصفانه است ...
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: اگر شما همانی هستی که از ما انتظار داری آزاده باش و با عکس و شناسنامه حرفت را بگو در ضمن در مورد ادعاهای شما در مورد فرد مذکور مسئولیت زندگی شخصی هر کس و تعیین سبک زندگی در چارچوب قانون بر طبق حقوق فردی و انسانی بر عهده خود اوست و سایر ادعاهای شما هم در مورد بیت المال نیاز به اثبات دارد 
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
تابناک محترم
درج این خبر بدون اعلام رسمی از فرمانداری نادرست و دو حالت دارد
1- شما خبر ندارید و صرفا طرفداری می کنید
2- شما خیر از کانال های خاص دارید و صرفا از نامزدهای محبوب خود خبر می گیرید و درج می کنید
در هر دو حالت شما جانبداری می کنید به خدا مردم ما دیگه رشد کرده باور کنید دیگه بس است تابناک
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: وظیفه ذاتی تمامی رسانه ها در کل دنیا رقابت برای اصلاع رسانی سریع ودر عین حال صحیح است و ضمن درک ناراحتی طرفداران کاندیداهای رد صلاحیت شده به نا به رسالت حرفه ای یادآوری می کنیم که بالاخره این خبر و صحت وسقم آن امروز قانونا اعلام می شود و انگ طرفداری در این موارد خیلی زیبنده نیست
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
منو از پلیس میترسونی؟؟؟؟؟؟ چیکار کردم که شناسایی بشم؟؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: قصد خدای نکرده شکایت و بی احترامی نداریم فقط خواستیم متوجه باشید که همه گفتار ما ثبت می شود
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
سلام دوستان لطفا اصل 71-76-84-و ... قانون اساسی و وظایف سه گانه نمایندگان مجلس را مطالعه کنید نماینده قدرت استیضاح تا حد رئیس جمهور را دارد. نماینده هر تخصصی هم که داشته باشه باید رجل سیاسی باشد
پاسخ ها
فرهاد
| United States |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
دقیقا منم معتقدم باید رجل سیاسی ،رشد یافته و محک خورده در فعالیت حزبی باشد.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
فارغ از تعصبات شخصی و سلیقه ای به نظر حقیر نماینده ای باید در مجلس حضور داشته باشد که جدا از فهم و درک و بیان و و بینش شخص مذکور؛ در شان مردم نیز باشد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
با سلام و عرض ادب؛ بی شک با تأييد قطعی صلاحیت هنرمند محبوب
استان " جناب حاج احد بیوته " روند انتخابات بکلی تغییر خواهد یافت.

طبیعی است کسانی تلاش خواهند کرد در این مورد دست به گمانه

زنی ها و تخریبات خواهند زد ، اما مگر می شود کسی را که در قلوب مردم

رخنه کرده از دلها ی آنها خارج نمود؟!

لازم به ذکر است کسانی که اطلاعاتی در باره ی رجال سیاسی دنیا

دارند، منصفانه قضاوت خواهند کرد که چند درصد آنان از چهره های هنری

و ورزشی بوده اند و در امور سیاسی نیز خوب از پس کارهای شان

برآمدند. 《《 آیا حاج احد بیوته نمی تواند مثل آنان باشد؟ ....》》
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
جناب آقای احد بیوته از درد آشناترین کاندیداهایی است که از حوزه فرهنگ وهنر سررشته دارد و جامعه هنرمندان هم بالاخره باید چنین نماینده ای در کمیسیون فرهنگی مجلس داشته باشند و کسانی که فکر می کنند مجلس به جز کار سیاسی کار تخصصی نمی کند سخت در اشتباهند
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
با سلام - جناب آقایی معصوم زاده در یادداشت خود ضمن برشمردن گروههای شغلی در جامعه مانند کارمندان استانداری ، شهرداری ، بهزیستی ، کمیته امداد، فرهنگیان و...که در غفلت تعریف نمایندگی و وظایف و خصوصیات یک نماینده ، هوس ورود به عرصه نمایندگی کرده اند ابراز داشته اند که اینان از سوابق و وظایف خدماتی و اجرایی خود بعنوان سکوی پرش و شانس رسیدن به مجلس استفاده میکنند و در این میان فرهنگیان و آموزش و پرورش را جزء این گروهها قرارداده است: ضمن اینکه بصورت کلی با مواضع ایشان موافقم اما در برخی موارد از جمله قراردادن فرهنگیان و آموزش و پرورش در این لیست مخالف نظر ایشان هستم که ذیلاًدر چند نکته آن را معروض میدارم :
1- جناب آقای معصوم زاده اساساً و فی النفسه داشتن سوابق و به تبع ان تجربیات حالا اجرایی یا غیر اجرایی برای کسی که می خواهد به عرصه دیگری وارد شود چیز بدی نیست شاید هم یک امتیاز محسوب شود. آنجه مهم است این است که پس از ورود به عرصه ی جدیدی مثل ورود از عرصه اجرایی به عرصه قانونگزاری الزامات عرصه جدید را بشناسیم و در کانال و بستر آن فعالیت کنیم نه اینکه الزامات قانونگزاری را در مسیر اجرایی جستجو کنیم و بالعکس . البته این به معنای مرزبندی شدید و نفی تعامل آنها نیست.
2- اگر قرار است مجلس را فقط به طیف خاصی اختصاص بدیم که دیگر در آن صورت مجلس فلسفه وجوی خود که همانا عصاره ملت بودن هست معناو مفهوم خود را از دست می دهد ، مگر در مجلس صرفا برای بعضی موارد محدود تصمیم گیری و قانونگزاری می شود اگر این گونه باشد بنظرم شایسته ترین طیف ، اندیشمدان سیاسی ، اقتصاددانان و حقوقدانان خواهد بود ودر اینصورت به پزشک هم نیازی نخواهد بود.
3- جنابعالی در اسم بردن از چند گروه مرجع نام فرهنگیان و به طورکلی آموزش و پرورش را نام برده اید ، جناب آقای دکتر(پزشک) آموزش و پرورش جای اندیشه و علم است هرروز با هزاران مطالب علمی و اندیشه ای سروکار دارند و برای بسط آن در بطن مردم شهرها و روستاها حضور دارند چطور انصاف می کنید اینان را در گروه های به قول خودتان خدماتی و اداری صرف قرار می دهید در این صورت پزشک هم باید به طبابت خود بپردازد. البته این به معنای آن نیست که تمامی فرهنگیانان و یا حتی تعداد عمده آنها واجد و یا توانایی و صلاحیت کاندیدا شدن نمایندگی مجلس را دارند . سایر گروه ها و کارگزاران دولتی و غیر دولتی هم از این امر مستثنی نیستند و نمی توان گفت تمامی اساتید دانشگاه، پزشکان ، مهندسان و... دارای صلاحیت ، توانایی و لیاقت نمایندگی مجلس را دارند
4- علی الیحال با آن قسمت از فرمایش شما کاملاً موافقم که می شد با صلاحیت دادن به تعداد بیشتری از کاندیداها بخصوص در استانی محرومی چون استان اردبیل زمینه حضور استعدادها غنی و فرهیخته دیگری را فراهم کرد تا در غیاب انها مجبور نشویم کاندیدی را که شاید در یک عرصه دیگر موفق بوده است انتخاب کنیم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
پس احتمالا بزرگان تئاتر وسینما از جمله اکبر عبدی ،غفوریان ، سیروس گرجستانی ،مرجانه گلچین ، بهنوش بختیاری و ...بجای علی مطهری ، حداد عادل و لاریجانی ...باشند
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
از تابناک که مورد وثوق بنده بود بسیار گله مندم که نظر مارا سانسور میکند و درجملات و واژه ها دخل و تصرف دارد شرعا درست نیست .
مدیر پایگاه سایت تابناک اردبیل: ما قانونا اگر کسی شکایت کند مسئولیت داریم نمی توانیم صفت های انتسابی شما را برای یک کاندیدای تایید صلاحیت شده منتشر کنیم
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
مابه کسی تهمت نمی زنیم عرض ما این است آیا مجلس که راس امور است عصاره ی انقلاب است جای حیرت و غیرت است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
هیچوقت تسلیم گفتمان غیرپارلمانی نخواهیم شد.
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
... خدا شاهد است ما امروز به افراد متخصص و دانشگاهي كه جرات و جسارت و ارتباطات و نفوذ سياسي دارند بيشتر نياز داريم و در اين خصوص از تجربيات شهرهاي بزرگ و مهم صنعتي از جمله استان تبريز و اصفهان و حتي سمنان استفاده كنيم. اميدواريم بتوانيم در انتخاب خود موفق باشيم. با تشكر شهروند اردبيلي مقيم تهران
فرهاد
|
United States
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
آقای بیوته اگر شما بازیگر یا مجری خوبی هستی دلیل نمی شود که نماینده خوبی هم باشی در ضمن ما فعالیت یا کارآمدی سیاسی شما را از طریق باید بیابیم انصافا خودت به این موضوع بیطرفانه فکر کردی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار