رئیس ستاد انتخابات مازندران

بابل دارای بیشترین و نور کمترین داوطلبان از حوزه انتخابیه

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه 11 نامزدهای فعلی مجلس و 4 نفر از نمایندگان ادوار مجلس هستند، گفت: بابل دارای بیشترین و کمترین داوطلبان از حوزه انتخابیه نور شامل می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 13 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،علیرضا یونسی رستمی در نشست داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران با اعضای ستاد انتخابات استان در استانداری، اظهار داشت: 22 بهمن امسال در بهترین شکل ممکن بر خلاف تحلیلگران سیاسی، باشکوه ترین حضور مردم ایران را در خیابان‌ها رقم زده شده است.

وی افزود: مردم انقلاب را از خود دانسته و این سرمایه اجتماعی به واسطه اقتدار مردمان سروقامت محقق شده که امری بی بدیل است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه 305 نفر از داوطلبان انتخابات دهم مجلس در مرحله نخست نام‌نویسی کردند، تصریح کرد: پس از بررسی صلاحیت این افراد در هیئت مرکزی نظارت و شورای نگهبان بالغ بر 170 نفر دارای صلاحیت نهایی شدند.

یونسی با بیان اینکه نامزدها برای تصاحب 12 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: برای هر کرسی 14 نفر به منظور کسب 12 کرسی با هم رقابت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه 92 درصد داوطلبان استان مرد و 8 درصد آنان زن بودند، افزود: 23 نفر از داوطلبان از خانواده‌های شهدا، 1 درصد از آزادگان، 69 نفر از رزمندگان، 30 نفر از جانبازان در بین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه 11 نامزدهای فعلی مجلس و 4 نفر از نمایندگان ادوار مجلس هستند، گفت: بابل دارای بیشترین و کمترین داوطلبان از حوزه انتخابیه نور شامل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جوان ترین داوطلب مجلس شورای اسلامی دارای 30 سال سن و پیرترین آن 66 سال سن دارد، افزود: میانگین سنی داوطلبان انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی، 45 سال است.

یونسی با بیان اینکه زیباترین شکل رقابت را نامزدهای مازندران در لباس رفاقت رقم خواهند زد، گفت: بی صبرانه مردم مازندران منتظر خلق حماسه باشکوه دیگری در 7 اسفند 94 هستند.

مهرداد ابراهیمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و دبیر ستاد انتخابات مازندران نیز در این نشست گفت: از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه مازندران در یوم الله 22 بهمن تقدیر می‌شود و از حضور نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به واسطه تقویت حماسه حضور حمایت می‌شود.

وی افزود: این همایش در راستای تقویت همدلی و همزبانی بیشتر و برای رقابت توام با رفاقت و مشارکت حداکثری در هفتم اسفند 94 برنامه‌ریزی شده است.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه ملت مازندران امسال در روز تجلی سرنوشت 7 اسفند حضوری پرشور و آگاهانه خواهند داشت، تصریح کرد: باید تبلیغات نامزدها در راستای اخلاق و رافت دینی باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار