کشف 135 کیلو مواد غذایی فاسد و معرفی 20 مرکز متخلف به دادگاه

نماینده هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه شیراز، از معرفی ۲۰ مرکز متخلف در امور بهداشتی به مراجع قضایی، در نهمین روز از تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 31 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید بصیر هاشمی با اعلام این خبر، گفت: بازرسان بهداشت محیط شیراز، در نهمین روز از تعطیلات نوروزی، از ۷۳مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی دیدن کردند که در این بازدیدها، ۱۳۵کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی شناسایی و معدوم شد.

وی با اشاره به هشت مورد بازدید از کمپ ها و محل استقرار مسافران نوروزی در نهمین روز از تعطیلات، افزود: سه مورد بازدید از مدارس و توزیع ۲۳۷پیک سلامت نوروزی در میان مسافران به کمک هفت تیم ثابت و سیار، دیگر اقدامات واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این روز بوده است.

دکتر هاشمی همچنین در خصوص فعالیت های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس در نهمین روز از تعطیلات، اظهار کرد: امدادگران اورژانس فارس، در این روز به هزار و ۲۸۲ماموریت امدادی اعزام شده اند که ۱۰۳مورد، ماموریت تصادفی بوده و ۱۳۷نفر در این سوانح مصدوم شدند که چهار نفر نیزدر محور ارتباطی شیراز – کازرون-بوشهرجان خود را از دست دادند.

نماینده هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ستاد تسهیلات نوروزی ادامه داد: به علت عدم رعایت موازین ایمنی، ۱۶ نفر در طی ۲۴ساعت گذشته در فارس، دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده اند که ۱۲نفر به صورت سرپایی مداوا شده و چهار نفر نیزبستری شدند.

وی گفت: در نهمین روز از تعطیلات نوروز ۹۴، ۱۳هزار و ۷۵۱نفر به بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کرده اند که از این تعداد، ۱۲هزار و ۶۷۲بیمار به صورت سرپایی مداوا شده و مابقی افراد نیز برای طی مراحل درمانی بیشتر، بستری شدند.

دکتر هاشمی بابیان اینکه در روز نهم فروردین ماه سال ۹۴، در محور ارتباطی شیراز – فسا – بندرعباس ۲۱نفر از مسافران نوروزی مصدوم شده اند، تصریح کرد: رسیدگی به این مصدومان، در ۱۴ماموریت امدادی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار