دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازبه بازخوانی دارد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تاکید بر بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید، گفت: خودباوری از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بود.
کد خبر: ۱۷۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 31 January 2016

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ضمن تاکید بر بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید، گفت: خودباوری از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بود.

به گزارش تسنیم، مظاهر مجیدی در نشست خبری سپاه انصارالحسین(ع) ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: وقتی سخن امام راحل و انفجار نور را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که انقلاب اسلامی اثرات زیادی را در جهان به دنبال داشت و این با رهبری واحد و یگانه اما راحل تحقق یافت که با تمسک به ائمه، مبانی اسلامی و اعتقادات دینی، انقلاب را هدایت کردند.

مجیدی گفت: اکنون انقلاب اسلامی الگوی بسیاری از کشورها شده چرا که از اوایل انقلاب ما با تحریم ها و تهدیدهای زیادی مواجه بودیم و ما توانستیم با هدایت‌های امام و رهبری روز به روز تهدیدها را پشت سر بگذاریم و بیداری اسلامی کنونی نتیجه آن بوده است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در زمانی اتفاق افتاد که استکبار تصور آن را هم نمی‌کرد و همه کشورها وابسته به بلوک غرب و شرق بودندو سالها برنامه ریزی داشتند که مردم ما را از دین دور و اسلام را محو کنند ولی در آن شرایط با عنایت خداوند مردم توانستند رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند.

جانشین فرمانده سپاه همدان افزود: بیش از 18 هزار نفر شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و در ادامه راه آن 16 هزار شهید ترور را داشتیم و تا امروز توانستیم انقلاب را به عنوان الگوی جهانی معرفی کنیم.

مجیدی با اشاره به شخصیت امام راحل که سکان دار انقلاب بود، بیان کرد: باید جوانان و نسل ما توجه بیشتری به روش و منش امام راحل داشته باشند و رهبر انقلاب نیز شخصیت امام را تحریف کنند، اگر راه امام را فراموش کنیم امت شهید پرور ایران سیلی می‌خورد، لذا می طلبد تا در سالگرد پیروزی انقلاب اهداف و راه امام را برای مردم تبیین کنیم.

وی اظهار داشت: در برنامه های دهه فجر امسال ضمن رعایت اصل همدلی و هم زبانی امید به آینده و نشاط اجتماعی را مد نظر داریم و در این راستا جشن‌های انقلاب اسلامی در مدارس، مساجد و غیره، نشست‌های تبیین و روشنگری، دیدار با خانواده های شهدا، زمینه سازی برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی داریم.

وی ضمن تاکید بر بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید عنوان کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی استقلال بود که بعد از کسب آن به خود اتکایی و خود باوری رسیدیم، ضمن اینکه کشور ما در عرصه هوا و فضا پیشرفت‌های خوبی را به دست آورده که نشانه تکامل یک انقلاب است و در ایران اسلامی به وضوح این پیشرفت‌ها مشاهده می‌شود و در غرب آسیا نیز حرف نخست را در این زمینه داریم.

مجیدی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی و موشکی بیان کرد: اکنون استکبار جهانی از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه تکنولوژی دفاعی وحشت دارد، چرا که ما می‌توانیم در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

وی افزود: در بحث مذاکرات هسته‌ای نیز دشمن وقتی با این موضوع مواجه شد که ایران به غنای 20 درصد رسیده و بیش از 19 هزار سانتریفیوژ آماده دارد وارد مذاکره شد.

جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: در طول 36 سال گذشته حدود 35 انتخابات را برگزار کردیم که این موضوع به عنوان الگوی دموکراسی در جهان معرفی شد.

مجیدی تصریح کرد: مردم ما با 98.2 درصد به پای صندوق‌های رأی رفتند و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظام مملکتی خود انتخاب کردند که بسیاری از کشورهای منطقه همانند عربستان که ایران را تهدید می‌دانند تاکنون یک بار انتخابات را برگزار نکرده‌اند.

وی افزود: از خداوند می‌خواهیم که در تبیین دیدگاه‌های انقلاب بتوانیم با همدلی و هم زبانی در سی و هفتمین سال انقلاب موفق باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار