استاندار آذربایجان شرقی:

عمل به قانون سرلوحه کارهاست/ مجریان و ناظران انتخابات مکمل یکدیگر هستند/حدود 61 درصد تایید صلاحیت شدند

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران امر انتخابات کشور و تاکید مکرر ایشان بر لزوم عمل به مر قانون توسط مجریان انتخابات، گفت: عمل به قانون وظیفه قانونی و تکلیف شرعی است و هیچ توجیهی برای نادیده گرفتن قانون وجود ندارد.
کد خبر: ۱۷۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 28 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر اسماعیل جبارزاده در چهارمین نشست مشترک ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات استان، قانون‌مندی، رقابتی بودن و حضور باشکوه مردم را از مولفه‌های اساسی یک انتخابات مطلوب در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: ناظران و مجریان انتخابات مکمل یکدیگر در بسترسازی مناسب برای برگزاری مطلوب انتخابات هستند.

وی افزود: تمام دلسوزان کشور از جمله اعضای ستاد انتخابات و هیات‌های نظارت، زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند و  باید با شفاف‌سازی فرایند انتخابات در جهت جلب اعتماد بیشتر و حضور حداکثری مردم همت گمارند.

جبارزاده با تاکید بر لزوم پیگیری‌های مستمر در خصوص فرایند تایید صلاحیت‌ها، خاطرنشان کرد: نسبت به سرنوشت هیچ یک از داوطلبان ثبت‌نام کننده بی‌تفاوت نیستیم و امیدواریم در فرصت باقیمانده تعداد دیگری از کاندیداها شرایط تایید صلاحیت را احراز کنند.

استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد: لازم است شیوه‌نامه و نحوه تبلیغات کاندیداها تهیه و تدوین شده و در اختیار آنها قرار گیرد.

به گفته وی، در زمان باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات هفتم اسفند، شعبات اخذ رای در سطح استان مورد بازبینی و بازآرایی قرار می‌گیرند تا هر شعبه بنا به شرایط منطقه و محدوده استقرار، بتواند بهترین خدمات را به مردم عزیز و رای‌دهندگان ارایه کند.

دکتر جبارزاده در بخش دیگری از سخنان خود، دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری را از هرگونه جانب‌داری و یا فعالیت علیه یک نامزد خاص برحذر داشت و خاطرنشان کرد: فرمانداری‌ها به شکل ویژه باید این مراقبت‌ها را انجام دهند تا به بی‌طرفی مجریان خدشه‌ای وارد نشود، زیرا ما امانت‌دار مردم هستیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
به امید تحقق وعده ها!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار