گیلان شرایط ویژه ترافیکی ندارد

کد خبر: ۱۷۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 27 January 2016
تابناک: فرمانده پلیس راه گیلان به بارش برف از شب گذشته در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: گیلان با توجه به بارش برف شرایط ویژه ترافیکی ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به بارش برف از شب گذشته در نقاط مختلف استان اظهار کرد: بارش برف جاده‌های گیلان را سفیدپوش کرده است.

وی به ترافیک روان در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: گیلان شرایط ویژه ترافیکی ندارد و با توجه به بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی راه‌های اصلی و فرعی استان بسته نیست و تردد در تمام جاده‌ها جریان دارد.

رستگار با بیان اینکه شرایط جوی حاکم بر استان و بارش برف سبب لغزندگی جاده‌ها و کندی عبور و مرور شده است، تصریح کرد: شهروندان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت نیاز به تردد در محورهای استان با رعایت مقررات و همراه داشتن تجهیزات زمستانی مناسب به‌ویژه زنجیر چرخ اقدام به رانندگی و سفر در جاده کنند.

* کشف 4 کیلوگرم شیشه در رشت

فرمانده انتظامی رشت نیز در جلسه مذکور گفت: مأموران انتظامی کلانتری 14 با دستگیری تعدادی خرده‌فروش مواد مخدر، دستگیری سردسته این باند را پیگیری کردند.

رحیم شعبانی افزود: ماموران انتظامی در تحقیقات از خرده‌فروشان موفق به شناسایی سردسته باند شدند و در اقدامی غافلگیرانه او را با هماهنگی مقام قضایی در منزل مسکونی خود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل مسکونی متهم 3 کیلو و 748 گرم شیشه، مقداری تریاک، شش لیتر مواد آمفتامین و 6 پاکت مشروبات الکلی کشف شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار