شور معنوی در یزد برپا شد

کد خبر: ۱۶۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 23 January 2016

به گزارش تابناک یزد،خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با اجرای برنامه‌های مختلف و مرثیه‌خوانی، فضایی معنوی در دارالعباده یزد ایجاد کرده‌‌اند و با حضور آنها فضای شهر آکنده از عطر عاشقی است.

 خادمان حرم حضرت معصومه (س) این روزها به مناسبت ایام وفات کریمه اهل بیت (ع) مهمان مردم چند شهر کشور از جمله دارالعباده یزد هستند و با حضور خود، فضای شهر را حال و هوای خاصی بخشیده‌اند.

خادمان با حضور خود در جمع‌های انتخاب شده، در میان دختران دانش‌آموز، بیماران چشم‌انتظار، سالمندان دل‌شکسته، جانبازان غیور و بسیجیان سلحشور، حال و هوای حرم حضرت معصومه (س) را در میان مردم تداعی می‌کنند.

چراغ‌های لاله، پرچم سبز حرم و بسته‌های تبرکی، اشک شوق را به چشمان مردمی که عشق آنها به اهل بیت (ع) زبانزد خاص و عام است، می‌نشاند.

امروز خادمان حرم در مزار شهدای خلدبرین حضور یافتند و با غبارروبی از مزار شهدا، شاخه‌های گل نثار قبور آنها کردند.

خادمان حرم حضرت معصومه (س)، امشب نیز عطر دعای کمیل را در امامزاده جعفر (ع) پراکنده کردند و جمعیت بسیاری به خاطر حضور خادمان در این برنامه، خود را به این امامزاده واجب‌التعظیم رساندند.

هم‌اکنون نیز خادمان حرم کریمه اهل بیت (ع) بر مزار فرزندان گمنام این مرز و بوم حضور یافته و برای آنها مرثیه‌سرایی می‌کنند و در حلقه مردم دارالعباده یزد که در برنامه‌های عمومی همواره آنها را همراهی کرده‌اند، زیارت حضرت معصومه (س) را قرائت می‌کنند.

خادمان فردا نیز به دیدار سالمندان دلشکسته که سال‌ها بیمار و رنجور در انتظار فرزندان و اقوام خود، چشم به در دوخته‌اند، می‌روند و به آنها بسته‌های تبرکی اعطا می‌کنند و ساعتی آنها را با پرچمی آکنده از عطر حرم دلخوش می‌کنند.

خادمان فردا این برنامه را در شهرستان‌های تفت و مهریز برگزار می‌کنند ضمن اینکه فردا در نماز عبادی سیاسی جمعه تفت نیز شرکت کرده و جمعه شب، با حضور در هیئت انصارالحیدر با مردم مهریز دیدار خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار