خبر اشتباه در مورد یک نامزد انتخابات بویراحمد

کد خبر: ۱۶۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 20 January 2016
موضوع رد و تائید صلاحیت‌ها این روزها با شایعات و حرف و حدیث‌های فراوان همراه بود، در این بین در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با توجه به حساسیت امر و سرعت عمل رسانه‌ها برای انتشار اخبار افراد تایید و یا ردصلاحیت جهت آگاهی مردم و طرفداران کاندیداها در مواردی اشتباهاتی در زمینه اعلام تائید و یا ردصلاحیت نامزدها به صورت ناخواسته توسط برخی سایت‌ها رخ داد.

در یکی از این موارد «منصور نیکبخت» یکی از افراد که مبادرت به ثبت نام کرده بود و قبل از اعلام نتایج رد و تأئید صلاحیت‌ها انصراف داده بود، اشتباهاً در پایگاه های خبری به عنوان فرد عدم احراز صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت معرفی شد.

این در حالی است که «منصور نیکبخت» نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در دوره دهم در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: بنده بعد از تائید صلاحیت از سوی هیئت اجرائی شهرستان بویراحمد با استعلام از مراجع قانونی چهارگانه از ادامه حضور در انتخابات انصراف دادم.

نیکبخت گفت: متأسفانه برخی سایت‌های خبری در زمان اعلام نتایج تائید و یا رد صلاحیت نامزدها از سوی هیئت نظارت نام بنده را به عنوان یکی از افراد عدم احراز صلاحیت کرده بودند که در واقع چنین چیزی صحت ندارد.

وی تاکید کرد: بنده از ادامه حضور در انتخابات انصراف داده بودم.

گفتنی است؛ «منصور نیکبخت» عضو هیت علمی وزارت جهاد کشاورزی، بنیانگذار دانشکده کشاورزی در دانشگاه یاسوج، از جمله بنیانگذاران جهاد سازندگی در استان. و دارای بیش از ۲۶ فقره تالیفات و مقالات و گزارش‌های علمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار