بانوان؛ جوركش ناكامی‌های هندبال البرز

کد خبر: ۱۶۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


نایب‌قهرمانی بانوان در لیگ دسته یك كشور و صعود به لیگ برتر را باید از اولین تأثیرات مثبت تغییرات صورت گرفته در راس هیأت هندبال دانست‌. هر‌چند نمی‌شود رفتن «داریا» و آمدن «فخاری» را دلیل محكمی برای آغاز موفقیت‌ها دانست اما باید این پیروزی را آغاز‌گر فصل نكوی هندبال استان تلقی كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، موفقیت بانوان و صعود آنان به لیگ برتر هندبال بانوان كشور از آن جهت قابل تقدیر است كه تیمی جوان با میانگین سنی 15 سال آن را رقم زد. عملكرد درخشان آنان در این رقابت‌ها علاوه بر تحسین تیم‌ها سبب شد عنوان پدیده بازی‌ها نیز از آن البرزی‌ها شود.

آغازی برپایان ناکامی‌ها

سمیه اخلاقی، سرمربی تیم هندبال بانوان استان البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)نطقه البرز، گفت: امیدوارم موفقیت بانوان در لیگ دسته یك كشور و صعود به لیگ برتر آغازی باشد بر پایان ناكامی‌های ناخواسته هندبال البرز.

وی افزود: البرز استعدادهای بسیار زیادی در هندبال دارد كه با اندكی حمایت می‌تواند به روزهای خوب گذشته‌اش باز گردد.

اخلاقی با تقدیر از حمایت‌های رئیس جدید هیأت هندبال از تیم بانوان ، اظهار کرد: ناصر فخاری برای اعزام تیم بانوان البرز به رقابت‌های لیگ دسته یك زحمات زیادی متحمل شد كه از ایشان تشكر می‌كنم.

وی با اشاره به رقابت‌های لیگ دسته یك و كسب نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها ، گفت: به راحتی می‌توانستیم قهرمانی لیگ دسته یك كشور را از آن خود كنیم.

اخلاقی ادامه داد: اگر دو بازیكن اصلی تیم هندبال بانوان البرز به دیدار فینال مقابل فولاد مباركه سپاهان می‌رسیدند به جای نایب‌قهرمانی امروز قهرمان رقابت‌ها لقب می‌گرفتیم.

وی با اشاره به میانگین سنی تیم هندبال البرز در این رقابت‌ها، گفت: با میانگین سنی 15 سال در لیگ دسته یك كشور حاضر شدیم و اگر در دیدار فینال دو بازیكن تأثیرگذار البرز بازی می‌كردند نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی تیم هندبال بانوان البرز اضافه کرد: با این حال از كسب نایب‌قهرمانی راضی هستیم و بازیكنان نوجوان ما با غیرت و تلاش قابل تقدیر عملكرد درخشانی بر جای گذاشتند.

اخلاقی افزود: میانگین سنی تیم البرز به قدری پایین بود كه با همین تركیب باید در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان كشور كه بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود نیز حضور یابیم.

سطح بالای رقابت‌ها

وی با ابراز رضایت از سطح فنی لیگ دسته یك كشور، یادآورشد: سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و تیم‌ها با تمام توان حضور یافتند.

اخلاقی با تمجید از عملكرد فنی تیم البرزگفت: قرعه البرز در این رقابت‌ها سخت بود اما تلاش و همدلی بازیكنان نتایج درخشانی رقم زد.

وی ادامه داد: بازی‌های درخشان تیم البرز تحسین بسیاری از تیم‌های لیگ را به همراه داشت .

اخلاقی با بیان اینكه هندبال البرز سال آینده با قدرت در لیگ برتر شركت می‌كند، اظهارکرد: تلاش می‌كنیم با حفظ بازیكنان فعلی و جذب چند بازیكن تأثیرگذار تركیب قدرتمندی تشكیل دهیم. لازم به توضیح است در پایان رقابت‌ها شش بازیكن تیم البرز به اردوی تیم ملی نیز راه یافتند.

گذراندن روزهای بسیار سخت

كاپیتان تیم هندبال بانوان استان نیز به ایسنا گفت: امیدوارم حالا كه بانوان توانمندی لازم را نشان داده‌اند مسئولان حمایت بیشتری كنند.

ناهید رضایی افزود: هندبال استان غریبانه در حال پشت سر گذاشتن روزهای سخت است و در این میان احتیاج به همدلی و حمایت بیشتری دارد.

وی با اشاره به موفقیت هندبال البرز در رقابت‌های لیگ یك و صعود به لیگ برتر، اظهار کرد: این تیم با كمترین امكانات آماده این رقابت‌ها شد اما عاشقانه تلاش كرد و نتیجه جسارتش را با كسب مقام نایب‌قهرمانی گرفت.

رضایی یادآورشد: بدنه اصلی تیم هندبال بانوان البرز چهارسال در كنار هم بازی كرده‌اند و در رقابت‌های مختلف موفق بوده‌اند.

وی ادامه داد: این تیم سال‌هاست با كمترین امكانات و حمایت كار می‌كند و حالا كه به رقابت‌های لیگ برتر كشور راه یافته است باید از ابتدایی‌ترین لوازم مانند توپ و سالن بهره‌مند باشد.

كاپیتان تیم هندبال استان خاطرنشان کرد: در این سال‌ها حتی یك تجلیل از تیم بانوان انجام نشده‌ و جالب‌تر آن است كه اغلب بازیكنان با هزینه شخصی برای استانشان افتخارآفرینی می‌كنند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان ورزش استان و هیأت هندبال بعد از كسب این موفقیت تقدیر شایسته‌ای از تیم انجام دهند.

رضایی با اشاره به سطح رقابت‌های لیگ دسته یك كشور افزود: سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و برخی بازیكنان تیم مصدومیت‌هایی نیز پیدا كردند اما با غیرت بازی كردند و تحسین تیم‌ها و مربیان را برانگیختند.

ناهید رضایی، فرنوش دانش، فرناز ضرابی، گلشن قوچاق، ساجده سهیل محمودی، جیران حقیقی وند، سارا مشتاقی، سحر چارراهی، ریحانه حاجی قاسمی، سمانه دولتی، هلیا شیرمحمدی ، كتایون تقی خانی، معصومه مختاری و مهشید قره حسنلو بازیكنان تیم هندبال بانوان استان در این رقابت‌ها بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار